چند ساعت بیشتر به آغاز دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۹۳

به گزارش جام جم آنلاین ، قلب ایران امروز در قطر می تپد جایی که دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای در ورزشگاه الجنوب قطر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

اینبار فوتبال ایران به نسبت فینال 2018 به قهرمانی پرسپولیس امیدوارتر است.

در این رابطه حسین کلانی عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و کاپیتان اسبق سرخ ها به جام جم آنلاین گفت: پرسپولیس 100 درصد که نه، هزار درصد چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می شود. این تیم از ویژگی های مثبتی برخوردار است که می تواند آن را به قله آسیا برساند.

کلانی افزود: زور اولسان هیوندای به پرسپولیس نمی رسد. می دانید چرا؟ چون پرسپولیس پشتوانه خوبی دارد که حجم بیشتر این پشتوانه از سوی هواداران است. این مردم از لحاظ روحی و روانی تیم محبوب خود را به بهترین شکل ممکن حمایت می کنند.

پیشکسوت سرخ ها عنوان کرد: پرسپولیس تا امروز تلاش های زیادی کرده است و این تلاش ها امروز باید به قهرمانی ختم شد. علاوه بر آن بازیکنان آنچنان انگیزه زیادی دارند که داشتن چنین انگیزه ای برای هر بازیکنی تضمین کننده موفقیت است.

عضو کمیته پیشکسوتان پرسپولیس یادآور شد: سرخ ها در مدت اخیر با مشکلات زیادی روبرو بودند که همه این مشکلات را پشت سر گذاشتند. آنها با توانایی خود و عرقی که نسبت به پیراهن پرسپولیس دارند هر مشکلی را شکست می دهند. امروز هم این رویه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه فینال امروز به طور دقیق امکان پذیر نیست. در این موارد پیش بینی بسیار سخت تر از قبل می شود. در ورزش اصلا همیشه پیش بینی مشکل است.

کلانی بیان داشت: مسئله روحی و روانی در یک بازیکن بسیار مهم تر از توانایی های فنی اوست. بر اساس شرایط روحی و روانی یک بازیکن می توان گفت که موفق هستند یا خیر. پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن شادی آفرین باشد.

این پیشکسوت سرخ ها در پایان گفت: ما امروز قهرمان می شویم و چیزی جز این نباید بگویم. اما درخواستی از هواداران فوتبال ایران دارم. برای جشن قهرمانی به خیابان ها نیایید. شرایط کشور بسیار ویژه است. سعی کنید در همان خانه جشن بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها