رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه‌های درمانی گفت من فکر نمی‌کنم تعطیلات ۲۵ روزه کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.
رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه‌های درمانی گفت من فکر نمی‌کنم تعطیلات ۲۵ روزه کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۸۴

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از صداوسیما، یک مقام پزشکي آلمان پیش بینی کرد تعطیلات سراسری برای مهار کرونا، با شکست مواجه خواهد شد.

آندریاس گاسن رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه‌های درمانی گفت من فکر نمی‌کنم تعطیلات سراسری تا ۱۰ ژانویه (۲۱ دیماه) کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.

آلمان از دیروز تعطیلات سراسری ۲۵ روزه را به منظور مقابله با گسترش کرونا شامل ممنوعیت تماس‌های بیش از ۵ نفر و تعطیلی مدارس و اغلب کسب و کار‌ها را به اجرا گذاشته است.

در عین حال دیروز و در آستانه این تعطیلات آمار فوتی‌ها ۹۵۲ نفر و امروز نیز ۶۹۸ نفر اعلام شد.

آندریاس گاسن گفت تعطیلات فراگیر راهبرد بلند مدت مناسبی برای مقابله با سرایت کرونا نیست بلکه بايد مراقبت از سالمندان را تشدید و با افزایش تعداد وسائل حمل و نقل عمومی از اجتماعات مردمی جلوگیری کرد.

در شبانه روز گذشته در آلمان ۲۶ هزار و ۹۲۳ نفر دیگر با کرونا درگیر شدند و آمار سرایت این ویروس به یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۶۱ مورد رسید.

همچنین با جان باختن ۶۹۸ نفر دیگر، شمار تلفات کرونا در آلمان به ۲۴ هزار و ۱۲۵ نفر افزایش یافت.
نسبت آلودگان به ویروس از هر ۱۰۰ هزار نفر نیز به عدد ۱۷۹.۲ رسیده است در حالیکه این شاخص چنانچه از ۵۰ مورد بیشتر شود، وضع خطر خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها