نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با انجام وظیفه مهم پاسداری از مرزها و برقراری امنیت در کشور به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رفته‌اند

ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت

مدیر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:۲۵ نجاتگر در قالب پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۶ دستگاه خودرو به آسیب دیدگان سیل در شهرستان‌های ایرانشهر و فنوج این استان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۱۲۹۳۱۳۵
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، علیرضا میر بهاالدین روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان هشت خانوار شامل ۳۷ نفر دچار آسیب شدند که ۱۶ نفر آنان با تلاش نیروهای هلال احمر در چادر اسکان داده شدند.
 
پنج تیم هلال احمر سیستان و بلوچستان به سیل زدگان امداد رسانی کردند/ ۱۶ آسیب دیده اسکان یافتند
وی توزیع سه دستگاه چادر، هشت تخته موکت، ۲۰ تخته پتو، ۱۴ کیلوگرم نایلون پوشش چادر و موادغذایی را از جمله اقلام توزیع شده بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان رها سازی ۲ خودرو گرفتار سیلاب را از مهمترین اقدامات امدادگران در سیلاب اخیر عنوان کرد و گفت: نجاتگران این جمعیت در تمامی شهرستان‌های استان تا خروج سامانه در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم آسیب دیده ارائه خدمت کنند.
به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بارندگی شبانه روز گذشته از ۶۵ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان گزارش شد بطوریکه تا صبح دیروز بیشینه بارش‌ها با میزان ۳۲ میلی‌متر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شده است. 
محسن حیدری اظهارداشت: به طور کلی بارش‌های سامانه جدید حدود ۱۵ شهرستان استان را در برگرفت و در ۱۳ ایستگاه بین ۱۰ تا ۳۲ میلی متر باران گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده بخش هایی از استان را فرا گیرد اما شدت بارش ها امروز قابل توجه نیست.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها