مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش برف و باران گزارش شده است، از بارش برف و باران در جاده‌ های 19 استان از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، مازندران و خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌ های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در همه جاده های تهران - شمال

وی بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک روان در جاده ها کندوان، هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

برف و باران در جاده های 19 استان

آشوری با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش برف و باران گزارش شده است، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وی تأکید کرد: راننده ها حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در ابتدای محورهای برف خیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان جنوبی، قم، گیلان، گلستان، کرمان و یزد خبر داد.

کاهش 8.6 درصدی ترافیک در جاده‌ها‌

آشوری تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2246 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 8.6 درصد کاهش تردد نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 19.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور‌ در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه‌ کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

انسداد 13 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد 13 جاده کشور به دلیل کاهش ایمنی، اظهار کرد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، ‌محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: در حال حاضر محور بندر ریگ-شیف-بوشهر در استان بوشهر تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: محور گناوه-برازجان که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود بازگشایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها