۲ تیم فوتبال مون پلیه و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۱۲۹۲۳۱۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال مون پلیه و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.

 

  برتری پاری‌سن‌ژرمن برابر مون پلیه

 

بازیکنان پاری سن ژرمن از ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردند تا این که "داگبا" در دقیقه ۳۵ روی پاس آنخل دیماریا دروازه مون پلیه را باز کرد.

 

برتری شاگردان توخل تنها ۶ دقیقه دوام داشت و "ماویدیدی" در دقیقه ۴۱ گل تساوی بخش را برای مون پلیه به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

در نیمه دوم تلاش پاریسی‌ها برای زدن گل برتری بیشتر شد و بالاخره "مویس کین" گل پیروزی بخش پاری سن ژرمن را در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و کیلیان امباپه در دقیقه اول از وقت‌های اضافه نیمه دوم، یک بار دیگر برای پاریسی‌ها گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان توخل به پایان برسد.

 

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لوشامپیونه مستحکم کرد. مون پلیه هم با ۲۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها