به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، با این وجود گروه بامو حس کرده از نظر توسعه قوای محرکه الکتریکی فرصتهای تزریق تکنولوژیها و دانش بدست آمده در فرمول E به خودروهای جادهای را کسب کرده است.
بامو در آینده تمرکزی استراتژیک روی حملونقل الکتریکی خواهد داشت و تأکید بیشتری روی این دست از خودروها خواهد داشت. این گروه خودروسازی میخواهد یک میلیون خودروی الکتریکی شده را تا پایان سال آینده روانه جادهها کند و تا سال ۲۰۳۰ این رقم را به ۷ میلیون دستگاه برساند که در این میان دو سوم خودروهای یاد شده از نوع تمام الکتریکی خواهند بود.
بامو قطعاً از فرصت حضور در فرمول E بیشترین بهره را برده زیرا همان مهندسان که مسئول توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی تولید انبوه هستند مسئول تولید قوای محرکه خودروهای مسابقهای نیز بودهاند.
برای مثال این شرکت بهطور موفقیتآمیزی تکنولوژی فرمول E را به محصولات جادهای انتقال داده که از جمله آنها میتوان به مدیریت و راندمان انرژی و همچنین انتقال نرمافزار سیستمهای الکترونیکی و بهبود تراکم قدرت پیشرانههای الکتریکی اشاره کرد.
از زمان حضور در فرمول E تاکنون تیم بامو i آندرتی موتور اسپورت ۴ پیروزی، ۴ پل پوزیشن و ۹ سکو را در ۲۴ مسابقه بدست آورده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد