اقداماتی که در قبال بازار صورت گرفت موجب شده بخشی از اعتماد از دست رفته به بازار بر گردد و شرایط بهتر شود.
کد خبر: ۱۲۹۱۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل بورس نیوز ، محسن عباسلو کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات که بازار با آن مواجه بود جنبه روانی بود که به آرامی اعتماد در حال بازگشت به بورس قرار دارد همچنین با انتخاب بایدن در آمریکا تنش‌های دوران ترامپ در حال پایان یافتن است، قیمت ارز تقریبا به ثبات نسبی رسیده و مشکل بی ثباتی آن رو به پایان است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: تعطیلی دو هفته‌ای موجب شده بازار‌های دیگر به نوعی به رکود بروند همچنین پیش بینی‌ها در بلندمدت درباره ارز و سکه نزولی است و ملک و خودرو نیز دچار همین روند شدند و کسی برای سرمایه گذاری به سمت آن‌ها نمی‌رود.

عواملی که باعث رشد بورس در روزهای اخیر شده

 

وی گفت: تنها بازار باقی مانده برای سرمایه گذاری بازار بورس است که با توجه به ریزشی که داشت توانست نقدینگی را به خود جذب کند.

عباسلو با بیان اینکه رفتار‌ها نسبت به بورس در حال مثبت شدن است بیان کرد: اقداماتی که در قبال بازار صورت گرفت موجب شده بخشی از اعتماد از دست رفته به بازار بر گردد و شرایط بهتر شود.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: حجم بازار طی روز‌های اخیر افزایش یافته و به رقم مناسبی رسیده است و نشانه‌ای از بازگشت سرمایه گذاران به بازار است.

وی تصریح کرد: باید مدیریت صورت گیرد تا مصاحبه‌ها و صحبت‌های بی مورد درباره بازار صورت نگیرد و جو بازار ملتهب نشود.

عباسلو تاکید کرد: بازار هنوز ظرفیت روند صعودی را دارد و می‌تواند این روند را ادامه دهد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها