رژیم صهیونیستی در گذشته اعلام کرده بود قصد ترور یکی از دانشمندان و چهره‌های تاثیرگذار علمی کشورمان را دارد، بنابراین چنین تروری از قبل در برنامه موساد بوده است.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۳۲

این اقدام جنایتکارانه نشان داد آقای فخری زاده که از چهره‌های کلیدی و مؤثر در فعالیت‌های دفاعی و موشکی ایران بوده تا چه اندازه برای دشمنان ما اهمیت ویژه‌ای داشته است.

ترور آقای فخری زاده آن‌هم در سالگرد ترور شهید شهریاری نشان دهنده عمق کینه توزی و خصومت ورزی اسرائیل و سازمان اطلاعاتی آنها، یعنی موساد است.

در عین حال ما نیز باید مراقبت بیشتری از چهره‌های تاثیرگذار کشورمان داشته باشیم تا به راحتی در معرض ترور قرار نگیرند و چنین اشخاص بزرگ و دانشمند کشورمان به دست ناپاک و پلید رژیم صهیونیستی به شهادت نرسند.

در هر حال این‌گونه ترورها نشان دهنده هراس آنها از قدرت هسته‌ای ایران است و گویای این موضوع است که دشمنان تا چه اندازه از اتفاقات مثبت و پیشبرد برنامه‌های صلح آمیز جمهوری اسلامی خشمگین هستند. خشم صهیونیست‌ها و ترور دانشمندان کشورمان گویای اهمیت توسعه علم و دانش کشورمان است.

این ترور نشان دهنده هراس صهیونیست‌ها از پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف است که در گذشته نیز انجام شده و دست زدن آنها به ترور چهره‌های ممتاز کشورمان باید با پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به سازمان جاسوسی موساد و صهیونیست‌ها همراه باشد.

قطعا ما نیز باید مقابله به مثل داشته باشیم تا آنها نتوانند به راحتی اقدام به ترور چهره‌های مؤثر در کشور کنند.

البته به نظر می‌رسد نباید در این ترور نقش پس مانده‌های منافقین همچنین برخی کشورهای وابسته که اخیراً به واسطه عادی سازی روابط برای صهیونیست‌ ها فرش قرمز پهن کرده‌اند را نیز نادیده گرفت.

با تجارب قبلی که در این ارتباط وجود دارد می‌توان حدس زد که ممکن است آنها در این ماجرا نیز دخیل باشند و ممکن است به زودی ردپایی نیز از آنها دیده شود.

حسین نوش آبادی - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها