میلان در بازی برگشت هم مقابل لیل پیروز نشد، در حالی که آرسنال با پیروزی مقابل مولده و لسترسیتی با امتیاز گرفتن از براگا به دور حذفی لیگ اروپا رسیدند.
کد خبر: ۱۲۹۰۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، امشب با برگزاری چند دیدار هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا شروع شد که در مهم‌ترین بازی‌ها آرسنال برنده شد و میلان مقابل لیل تن به تساوی داد.

 

  صعود آرسنال و لسترسیتی به دور حذفی، توقف مجدد میلان مقابل لیل

 


در گروه B، آرسنال با برتری ۳ بر صفر مقابل مولده ۱۲ امتیازی شد و صعود کرد. توپچی‌ها توسط په‌په، نلسون و بالوگان در دقایق ۵۰، ۵۵ و ۸۳ به گل رسیدند.

 


در گروه H، میلان هم که هیچ‌گاه مقابل لیل پیروز نشده و بازی رفت را هم باخته بود، مقابل این رقیب تن به تساوی یک-یک داد. کاستیخو دقیقه ۴۷ برای میلان و بامبا دقیقه ۶۵ برای لیل گل زدند. لیل ۸ امتیازی بالاتر از میلان ۷ امتیازی صدرنشین این گروه است.

 

در دیگر بازی این گروه سلتیگ مقابل اسلاویاپراگ ۴ بر یک شکست خورد.

 


در گروه G، لسترسیتی مقابل براگا در دیداری پرهیجان در حالی که دقیقه آخر گل خورده بود، همان دقیقه گل زد و به تساوی ۳-۳ رسید. موسراتی، پائولینیو و فران‌سرجیو برای براگا در دقایق ۴، ۲۴ و ۹۰ و بارنز، توماس و واردی در دقایق ۹، ۷۹ و ۹۰ برای لستر گل زدند. لستر با وجود این تساوی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و صعودش مسجل شده.

 

آاک آتن در دیگر بازی این گروه با ۳ گل از زوریا شکست خورد. اللهیار صیادمنش از دقیقه ۸۷ برای زوریا و کریم انصاری‌فرد از دقیقه ۶۵ برای آاک وارد میدان شدند.

 


در گروه A دیدار تیم‌های زسکاصوفیه و یانگ‌بویز با تساوی یک-یک خاتمه پیدا کرد.


در گروه I، ویارئال صدرنشین با تساوی یک-یک مقابل مکابی متوقف شد.

 

قره‌باغ هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سیواس‌اسپور باخت. ویارئال ۱۰ امتیازی در صدر این گروه است.


در گروه J، آنتورپ که مهمان لاسک بود ۲ بر صفر برنده شد. علیرضا بیرانوند روی نیمکت تیم بلژیکی قرار داشت. آنتورپ با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است.

 


در گروه L، خنت مقابل ستاره‌سرخ ۲ بر صفر باخت. میلاد محمدی ۹۰ دقیقه در ترکیب خنت حضور داشت.

 

هوفنهایم هم در دیگر بازی این گروه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اسلوان لیبرتس پیروز شد تا با ۱۲ امتیاز صعودش را حتمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها