اخبار مربوط به برگزاری المپیک حتی از برگزاری لیگ های فوتبال باشگاهی هم سبقت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۸۹۱۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر آخرین اخبار ورزشی در سراسر جهان است:

*المپیک 2021 قطعا برگزار می شود حتی اگر کرونا غوغا کند. شینهوا از این خبر داد که این رقابت ها به طور قطع در توکیو برگزار می شود و عدم برگزاری آن به طوری کلی صحت ندارد.

*نشریه اقتصادی فوربس خبر داد از زمان آغاز پاندمی کرونا تا اکنون بیش از 27 میلیارد دلار به ورزش جهان خسارت وارد شده است. البته هر چقدر زمان بگذرد میزان این خسارت سنگین بیشتر هم خواهد شد.

*نشریه سان انگلیس کونور مک گرگور ورزشکار رزمی کار را به عنوان منفورترین ورزشکار سال جهان معرفی کرد. مک گرگور معمولا برخورد خوبی با رسانه ها و مردم عادی ندارد. او در یک نظرسنجی به این عنوان رسیده است.

*راشاتودی هم نوشت که امکان ندارد حبیب نوماگمدوف به رقابت های UFC  و همان مبارزات رزمی برگردد. نورماگمدوف بارها تاکید کرده که بازنشسته شده و هرگز به مبارزات برنمی گردد. شغل بعدی او گاوداری است.

*دولت استرالیا تا اطلاع بعدی هیچ ورزشکار خارجی را به کشورش راه نمی دهد. این تصمیم در پی کنترل بیشتر بر روی اوضاع کرونایی در این کشور صورت گرفت.

* مثل هر سال  EFAA (اتحادیه نمایندگان بازیکنان اروپایی) و ECA (اتحادیه باشگاه‌های اروپایی) نامزدهای بهترین بازیکن سال 2020 جهان را معرفی کردند تا مشخص شود جایزه «گلوب ساکر» در سال 2020 به چه بازیکنی می رسد. 8 نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2020 از سوی این کمپانی به شرح زیر است: چیرو ایموبیله(لاتزیو)، کریستیانو رونالدو(یوونتوس)، کریم بنزما(رئال مادرید)، لیونل مسی(بارسلونا)، مارکینیوش(پاری سن ژرمن)، رابرت لواندوفسکی(بایرن مونیخ)، سادیو مانه(لیورپول) و سرژ گنابری(بایرن مونیخ).

* خورخه مندز مدیر برنامه رونالدو اعلام کرد موکلش جایی نمی رود  و آینده او با یوونتوس گره خورده است. ستاره پرتغالی با پیراهن بیانکونری می خواهد رکوردهای بیشتری را بشکند.

* در ادامه نقل و انتقالات لیگ بسکتبال NBA دو بازیکن قرارداد 195 میلیون دلاری را با تیم‌های خود به امضا رساندند.جیسون تتوم ستاره تیم بوستون و داناوان میچل بازیکن تاثیرگذار یوتا جاز قرارداد خود را برای 5 فصل دیگر به ارزش 195 میلیون دلار با تیم‌های خود تمدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها