میانگین عمر مدیران در باشگاه تراکتور در چند سال اخیر کمتر از 4 ماه بوده است که می‌تواند یک رکورد در نوع خودش به حساب بیاید.
کد خبر: ۱۲۸۷۵۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، مشکلات زیاد باشگاه تراکتور و پرونده‌هایی که این باشگاه درگیر آن است که آخرین آن هم مربوط به رضا شکاری است باعث شد محمد علیپور در واکنش به انتظارات بالای هواداران این تیم و همچنین مسائلی دیگر که خودش ترجیح داده فعلاً آنها را بازگو نکند شب گذشته از سمت خودش در این باشگاه استعفا دهد و یک دوره کوتاه مدیریتی دیگر را در این باشگاه به ثبت برساند.

 

      آمار بسیار منفی برای تراکتور، تغییر 8 مدیرعامل در کمتر از 3 سال!

 

با پذیرش استعفای علیپور و انتصاب حسن آذرنیا به عنوان سرپرست باشگاه باید در انتظار انتخاب هشتمین مدیرعامل تراکتور در طول کمتر از 30 ماهی باشیم که این باشگاه زیر نظر محمدرضا زنوزی در بخش خصوصی اداره می‌شود.

زمانی که زنوزی مالکیت باشگاه تراکتور را بر عهده گرفت مسئولیت آن بر عهده عباس الیاسی بود که به عنوان سرپرست مشغول بود و زنوزی چند روز بعد از در اختیار گرفتن امور باشگاه طی حکمی اولین مدیرعامل دوران باشگاه‌داری خود را منصوب کرد و صادق درودگر را به این سمت برگزید ولی درودگر بعد از مدت کوتاهی از سمت خود استعفا داد.

گزینه بعدی علیرضا اسدی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال بود که حضور او هم در تبریز دوام چندانی نداشت و بعد از مدتی کار او هم به استعفا کشید و این بار زنوزی سراغ یکی از مدیران شناخته شده بومی یعنی ایوب بهتاج رفت و او هم بعد از مدت کوتاهی کنار رفت و جایش را به دیگر مدیرعامل تبریزی یعنی غلامرضا صادقیان داد.

تغییرات در تراکتور همچنان ادامه داشت و صادقیان هم روی صندلی مدیرت تراکتور دوامی نداشت و فشارهای بیرون باعث کنار رفتنش شد تا این بار نوبت به میرمعصوم سهرابی برسد و او هم در نهایت چندی پیش جای خود را به محمد علیپور داد که شب گذشته شاهد استعفایش بودیم.

زنوزی اوایل خردادماه سال 97 مالکیت تراکتور را عهده دار شد و اگر در آذرماه سال جاری مدیرعامل جدید باشگاه را معرفی کند هشتمین مدیرعامل این باشگاه در دوران تملک او خواهد بود و این تعداد مدیرعامل تنها در 30 ماه در باشگاه مشغول به فعالیت بوده‌اند و این یعنی به طور متوسط سهم فعالیت هر مدیر در این باشگاه کمتر از 4 ماه است.

عوامل متعددی به عنوان دلیل این موضوع برشمرده شده است ولی این مشکل جدی نیاز به آسیب شناسی دارد و در حالیکه در فوتبال دنیا صحبت از عمر طولانی مدیریت برای رسیدن به موفقیت مطرح می‌شود در ایران یک باشگاه پرطرفدار و پرهزینه دقیقا مسیر عکس آن را می‌رود که می‌تواند یکی از دلایل جدی عدم نتیجه گیری این تیم مطابق انتظارات باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها