هشدار مقاومت فلسطین به تل‌آویو؛ هر تروری با پاسخ یکپارچه روبه‌رو خواهد شد

مقاومت فلسطین از طریق میانجی‌ها به رژیم صهیونیستی هشدار داده، در صورتی که این رژیم به ترور فرماندهان مقاومت دست بزند با پاسخ یکپارچه گروه‌های مقاومت فلسطین روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۶۳۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یک منبع ارشد در یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین گفت، مقاومت از طریق چند میانجی به رژیم صهیونیستی هشدار داده، به هرگونه ترور فرماندهان نظامی گروه‌های مقاومتی پاسخ خواهد داد.
 
 این منبع (که نامش فاش نشده) افزود، مقاومت گفتمان تنشی اخیر رژیم صهیونیستی، اقدامات میدانی این رژیم و خلق بهانه‌هایی مبنی بر اینکه مقاومت روز پنجشنبه یا غیر آن دست به سلسله عملیات‌هایی می‌زند را در چارچوب تلاش رژیم اشغالگر برای انجام عملیات ترور یکی از سران مقاومت می‌داند.
 
منبع مذکور افزود، مقاومت متوجه تلاش‌های صهیونیستی برای مشتنج کردن وضعیت در نوار غزه هست و از طریق میانجی مصری و دیگر میانجی‌ها به رژیم صهیونیستی هشدار داده، در صورت انجام هر تروری توسط این رژیم، گروه‌های مقاومتی به صورت یکپارچه پاسخ خواهند داد.
 
وی ضمن اعلام آمادگی کامل مقاومت فلسطین گفت، مقاومت در قبال تعلل رژیم صهیونیستی برای اجرای توافق‌های اخیر با میانجی‌گری قطر، زیاد صبر نخواهد کرد.
 
هفته جاری رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند، ارتش این رژیم برای مقابله با تنش احتمالی با نوار غزه آماده می‌شود .
 
بر اساس این گزارش، با نزدیک شدن به سالروز ترور «بهاء ابوالعطاء» فرمانده ارشد «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) صهیونیست‌ها احتمال می‌دهند که غزه پنجشنبه پیش رو شاهد تنش‌هایی باشد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها