وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد در مورد دو شکست در دو فینال برابر بارسلونا در سالهای گذشته صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۸۶۳۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، حدود یک دهه قبل بود که منچستریونایتد دو بار فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان در سالهای 2009 و 2011 را با شکست مقابل بارسلونای پپ گواردیولا از دست داد. وین رونی مدعی شد پیش از فینال اول، سرالکس فرگوسن دستور حمله را به بازیکنان این تیم صادر کرده که این تاکتیک برای او و دیگر بازیکنان یونایتد عجیب بوده است.

 

  فرگوسن گفت: منچستریونایتد هستیم، نباید مقابل بارسلونا دفاع کنیم

 

وین رونی گفت: "سرالکس فرگوسن به ما گفت ما منچستریونایتد هستیم و قرار نیست در فینال لیگ قهرمانان در تمام دقایق بازی عقب نشسته و دفاع کنیم. ما در مقابل بارسلونا به روشی صحیح حمله خواهیم کرد. همه ما در جلسه نشسته و با خودمان فکر می کردیم این چه تصمیم عجیبی است. ما بازیکنانی چون لیونل مسی، تیری آنری و ساموئل اتوئو را در ترکیب بارسلونا دیده و از خود پرسیدیم یک تیم چقدر ممکن است عناصر هجومی در اختیار داشته باشد."

 

بارسلونا و منچستریونایتد دو سال بعد و در فینال 2011 نیز یک بار دیگر با یکدیگر ملاقات کردند. وین رونی در مورد آن دیدار گفت: "حتی اگر ما شاهد کیفیت بالای بارسلونا در فینال 2009 بودیم، شرایط در قبل از بازی در سال 2011 مانند آن مسابقه نبود. زیرا در سال 2009 ما حس می کردیم بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود داشته و فرصت فوق العاده ای برای غلبه بر بارسلونا داریم. اما در سال 2011 شرایط متفاوت بود و ما در اواخر دوران اوج خود بودیم، به همین دلیل تصور نمی کردیم بخت چندانی برای غلبه بر بارسلونا داریم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها