حمله مشاور سابق ستاره فرانسوی به مسی

رفتار مسی نسبت به گریزمان رقت انگیز بود

مشاور سابق آنتوان گریزمان علت افول این ستاره فرانسوی در بارسا را رفتار نادرست مسی با هم‌تیمی خود و وضعیت بارسا که آن را باشگاهی بیمار توصیف کرد دانست.
کد خبر: ۱۲۸۶۳۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، دوران حضور آنتوان گریزمان در بارسلونا تا این لحظه هیچ شباهتی به شرایط رویایی مورد انتظار نداشته است. زمانی که بارسلونا تابستان سال گذشته با پرداخت 120 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید او را به خدمت گرفت همه انتظار داشتند شاهد درخشش یک ستاره بزرگ با پیراهن بلوگرانا باشند. امیدی که رنگ ناامیدی گرفته است.

 

لیونل مسی در آن زمان خواهان بازگشت دوستش نیمار به بارسا بود ولی از آنجا که باشگاه کاتالان قادر به پرداخت مبلغ مد نظر پاری سن ژرمن نبود در عوض تصمیم گرفت گریزمان را از اتلتیکو جدا کند.

 

رابطه بین دو مهاجم بارسلونا بر اساس گزارشهای متعدد رابطه‌ای سرد بوده. اریک اولاتس مشاور سابق آنتوان گریزمان اما پا را فراتر گذاشته و با محکوم کردن لیونل مسی از رفتار او نسبت به گریزمان به عنوان رفتاری نادرست و رقت‌انگیز یاد کرد.

 

  رفتار مسی نسبت به گریزمان رقت انگیز بود

 

مشاور سابق گریزمان در این باره گفت: " آنتوان زمانی وارد بارسا شد که باشگاه مشکلات زیادی داشت. در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و او بود که نظرش را در هر زمینه‌ای تحمیل می‌کرد. او همزمان امپراتور و پادشاه بارسا بود و نظر مساعدی به پیوستن گریزمان به این تیم نداشت".

 

اولاتس در ادامه گفت: " رفتار مسی نسبت به گریزمان رقت انگیز بوده و مسی کاری کرده آنتوان این را متوجه شود. بارها شنیده ام آنتوان در ملا عام گفته که با مسی مشکل ندارد ولی حتی یک بار هم نشنیده ایم که مسی چنین چیزی درباره او بگوید. به نظر من مسی امسال تابستان برای این گفت قصد ترک بارسا را دارد تا بفهمد حرفش تا چه حد برنده است و تا چه حد می‌تواند در تصمیم‌های کلان باشگاه تاثیرگذاری کند. اما او در نهایت ماندگار شد. یک رفتار کلاسیک از مسی! او همانقدر که در زمین عالی است در بیرون از زمین بد است. بارسلونا مدتی است وضعیت خوبی ندارد و بیمار است. این باشگاه با سرطان مواجه است که تاثیرات بیرونی خود را حالا نشان می دهد".

 

 

اولاتس درباره میزان آمادگی گریزمان که فصل گذشته در 48 بازی تنها 15 گل به ثمر رسانده و در این فصل هم در 9 بازی تنها 2 بار دروازه حریفان بارسا را باز کرده می‌گوید این مشکل، مشکل باشگاه است نه بازیکن.

 

مشاور سابق گریزمان یک بار دیگر مسی را مسئول تغییرات گسترده ای می‌داند که در پانزده ماه گذشته در بارسا اتفاق افتاده گفت: " این باشگاه است که بیمار است نه گریزمان. سال گذشته که آنتوان به بارسا آمده بود مسی با او حرف نمی‌زد و توپ را به او پاس نمی‌داد. گاهی پیش می‌آید که یک تیم نظر مثبتی نسبت به بازیکن جدیدش ندارد ولی مسی پا را از این فراتر گذاشته بود. این بدون شک تاثیر خودش را گذاشت. بعد از آن هم شاهد اتفاقاتی مثل استعفای رئیس، خوردن هشت گل از بایرن مونیخ و روی کار آمدن سه مربی بوده ایم. شرایط بارسا اصلاً خوب نیست".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها