اتحادیه جهانی کشتی تصمیم خود را برای برگزاری یا لغو رقابت های جهانی سال ۲۰۲۰ شش روز به تعویق انداخت.
کد خبر: ۱۲۸۴۹۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی مقرر شد به شرطی که وضعیت شیوع ویروس کرونا طوری باشد که سلامت ورزشکاران تحت تاثیر قرار نگیرد رقابت های قهرمانی بزرگسالان سال ۲۰۲۰ جهان روزهای ۲۲ لغایت ۳۰ آذر ماه به میزبانی کشور صربستان برگزار شود.

 

تردید اتحادیه جهانی کشتی در تصمیم گیری نهایی برای برگزاری رقابت های جهانی

 

بر همین اساس کمیته اجرایی فدراسیون جهانی قصد داشت در خصوص لغو یا برگزاری این مسابقات روز ۱۵ آبان ماه تصمیم نهایی خود را اعلام کند اما با انصراف برخی کشورهای صاحب نام همچون آمریکا و ژاپن به عنوان کشور میزبان المپیک، مسئولان اتحادیه همچنان مردد هستند چه تصمیمی را اتخاذ کنند و به همین منظور نیز با ۶ روز تاخیر قصد دارند روز ۲۱ آبان ماه تکلیف این دوره از رقابت های قهرمانی جهان را مشخص کنند.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با توجه به عضویت در هیئت ‌رئیسه کمیته بین‌المللی المپیک قصد دارد مسئولان ورزش کشورهای آمریکا و ژاپن را مجاب کند تا کشتی گیران خود را راهی رقابت های جهانی کشتی کنند.

باید دید رئیس صربستانی فدراسیون جهانی کشتی تا چه اندازه موفق خواهد بود با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا، مسابقات جهانی امسال را در کشور خودش برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها