نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در جدید‌ترین مصاحبه‌ خود به اشتباه به جای استفاده از کلمه «شوهر» برای همسر معاون خود از کلمه «زن» استفاده کرد.
کد خبر: ۱۲۸۳۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، در حالی که گاف‌های «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا مورد توجه «دونالد ترامپ»، رقیب جمهو‌ری‌خواهش در این انتخابات قرار گرفته، وی در مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی‌ نیوز» به اشتباه به جای استفاده از کلمه «شوهر» برای همسر «کاملا هریس»، معاون خود از کلمه «زن» استفاده کرد.

بایدن طی این مصاحبه در حالی که به اعلام برنامه «کاملا هریس»، معاون منتخب خود می‌پرداخت، گفت: همان طور که می‌دانید «جیل»، همسر من و «داگ اِموف»، زن کاملا [هریس]، در آنجا حضور داشتند (اشاره به حضور معاونش در ایالت تگزاس). کاملا اواخر این هفته باز‌خواهد گشت.

 سمت چپ، «داگ اموف» همسر کاملا هریس

این نخستین باری نیست که بایدن در اظهاراتش کلمه‌ای را به اشتباه بیان و یا کلمه‌ای را فراموش می‌کند.

روز یکشنبه این هفته بایدن در نطقی تلویزیونی به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را «جورج» گفته بود.

این در حالی بود که ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر به این گاف واکنش نشان داد و نوشت: «جو بایدن دیروز من را جورج خطاب کرد. او نمی‌توانست نام مرا به یاد بیاورد. [بایدن] برای پایان رساندن مصاحبه از مجری کمک گرفت. اتحادیه اخبار جعلی به طور مضاعف در تلاش است این [موضوع] را بپوشاند.»

بایدن پیشتر نیز نام کوچک «میت رامنی»، سناتور جمهوری‌خواه مجلس سنا را فراموش کرده بود که این موضوع نیز واکنش ترامپ را به همراه داشت.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها