احمدرضا عابدزاده در دوران بازی خود یک بار تا آستانه پیوستن به تیمی از یونان پیش رفت اما حضور او در فوتبال اروپا هرگز میسر نشد.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۶۱

به گزارش جام جم آنلاین ، اما حالا پسر او امیر به عنوان دروازه بان یکی از ستاره های فوتبال پرتغال محسوب می شود. او که در تیم ماریتیمو بازی می کند یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در میان سایر دروازه بانان شاغل در این لیگ معتبر اروپایی ثبت کرده است.

در همین رابطه سایت «گل پوینت» پرتغال به تمجید از گلر ایرانی پرداخت و نوشت: امیر با ثبت رکوردی غیرعادی در میان آمارها پرچم ایران را دوباره بالا برد. عابدزاده با 7 سیو موفق رکورد جدیدی به نامش ثبت کرد به دومین گلر برتر فصل 2020-2021 از این حیث تبدیل شد.

اکنون یک سوال مطرح شده است؛ احمدرضا عابدزاده بهتر بود یا پسرش که اکنون در پرتغال ستاره است؟ شاید بسیاری بلافاصله احمدرضا را چهره برتر معرفی کنند. اما به هر حال امیر کیفیت بسیار بالایی از خود در لیگ پرتغال نشان می دهد و دروازه بان تراز اولی به شمار می رود. او اکنون 28 ساله است و برای تبدیل شدن به شماره یک ثابت تیم ملی راهی طولانی ندارد. او حتی می تواند در لیگ های معتبرتری در اروپا هم بازی کند و حتی به سطح کلاس جهانی برسد. 

بر اساس گزارش گل پوینت، امیر عابدزاده هم اکنون بهترین دروازه بان لیگ پرتغال از لحاظ آماری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها