جدایی یک بازیکن از تیمی که در آن بازی می کند یکی از معمول ترین اتفاقات در جهان فوتبال است اما هواداران پرسپولیس اصلا با این موضوع کنار نیامده اند.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۴۱

به گزارش جام جم آنلاین ، جدایی شجاع خلیل زاده از تیم پرسپولیس با واکنش های به شدت منفی از سوی هواداران روبرو شده است. صد البته نحوه جدایی این بازیکن این چنین باعث جنجال شده است.

او به تازگی به تیم الریان قطر پیوسته است. هواداران پرسپولیس به شدت از این موضوع عصبانی هستند و تا در فضای مجازی تا می توانند به او تاخته اند.

در میان انبوه توییت ها یکی از هواداران نوشته: «آیا شما در چالش به راه افتاده در آنفالو کردن پیج اینستاگرام #شجاع_خلیل_زاده شرکت خواهید کرد؟»

هوادار دیگر نیز نوشته است: «الهه ی از عرش تا فرش فقط شجاع خلیل زاده

داستان شجاع درس زندگیه

وقتی به اوج رسیدی باید بیشتر مراقب خودت و کارات باشی

هیچ جایگاهی ابدی و همیشگی نیست

وقتی داغی و جوگیر چک سفید امضا به کسی ندی که بعدا نتونی پاس کنی

پول خوبه ولی کاری کن وقتی پولات تموم شد ادم اطرافت باشه»

بسیاری از هواداران نیز می گویند شجاع خلیل زاده محال است رویای صعود به فینال را با تیم های قطری به دست بیاورد. همانند این هوادار که توییت زده: «شجاع خلیل زاده هم رفت اونجایی که ترابی و رضاییان تو ۲ سطح بالاترش منتظرن برسن به نیمه نهایی جامی که پرسپولیس یه پای فینالشه.»

بسیاری دیگر از هواداران و کاربران جدایی او را به دلیل بی تعصبی و فرصت طلبی اش می دانند، همانند یک کاربر که توییت زده: «آلومینیوم اراک به شجاع خلیل زاده سی بیشتر بده میاد اینجا هم لوگو بوس میکنه» و یا هوادار دیگری که نوشته: «هرچی لوگو تیم اضافه تو خونه دارید بیارید شجاع خلیل زاده بوسش کنه »

برخی دیگر از هواداران نیز اعتقاد دارند پیوستن شجاع خلیل زاده به تیم الریان غیرقانونی است و پرسپولیس می تواند با شکایت مبلغ قابل توجهی به عنوان غرامت بگیرد. در اینباره یکی از هواداران توییت زده: «از همه ی هواداران خواهشمندیم تا با فشار حداکثری به باشگاه پیگیر شکایت از شجاع خلیل زاده باشند. پیگیری این شکایت خود می‌تواند مبلغ بیشتری به باشگاه تزریق کند

و از طرفی درس عبرتی خواهد شد برای نامردان که تا ریال آخر از باشگاه پول میگیرند و حاشیه در برهه ی حساس برای تیم ایجاد می‌کنند»

خشم هواداران در توییتر خیلی بیشتر از این حرف هاست، همانند کاربری که این توییت را منتشر کرده: «خدا هر کسی رو تا یه جایی بالا میبره. بعد ولش میکنه ببینه ظرفیت اون جایگاه رو داره یا نه؟ اگه ظرفیت داشت بالاتر میبرتش اگه نه میزنه تو سرش

هر وقت به قله رسیدی یادت باشه پرتگاه از همیشه به تو نزدیک تره.»

یک هوادار استقلالی هم توییت زده: «تو دنیای شجاع خلیل زاده ها تو میلیچ باش:)))))))

یکی میشه شجاع که قراردادشو تمام کمال گرفته ولی معلوم نیست میمونه یا میره یکیم میشه میلیچ میگه اگه سی درصده طلبمم بدین هم میام سر تمرین هم دوساله تمدید میکنم

عشق و تعصب به بوسه رو لوگو نیست»

اما بوسه شجاع خلیل زاده به لوگوی پیراهن باشگاه الریان قطر نیز یکی از موضوعاتی است که با واکنش های شدید توییتری روبرو شده، یکی از کاربران توییت زده: «رفتن شجاع خلیل زاده انقد دلمو نشکوند که بوسه به لوگوی الریان دلمو شکوند»

کاربر دیگری نوشته: «#شجاع_خلیل_زاده  دوباره ثابت کرد که به#پول میشه حتی عشق و تعصب  رو هم فروخت»

توییت این کاربر هم بسیار جالب توجه است: «دور ما پر از امثال شجاع خلیل زاده هاست

میگن پات میمونیم میگن رفیقتیم ، میگن تا تهش پات هستیم ولی دقیقا همون تهش و موقع عمل جا میزنند و اونجایی که نباید تنهات بزارن، ترکت میکنند»

به هر حال شجاع خلیل زاده از پرسپولیس رفت، سرنوشت محتومی که در انتظار هر بازیکن دیگری است. در شرایطی که موج خشم توییتری علیه این بازیکن ادامه دارد باید از همین هواداران این سوال پرسیده شود که پرسپولیس در چند سال اخیر چه زمانی به یک بازیکن متکی بوده که حالا بابت جدایی یک بازیکن که اسطوره هم نیست این چنین ناراحت شده اند؟

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها