بدهی ۹۸ میلیارد تومانی استقلال پنجره را بسته نگاه می‌دارد.
کد خبر: ۱۲۸۱۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، روز گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که مبلغ ۲۰۰هزار یورو را به حساب وینفرد شفر واریز کرده است اما با این حال بعد از گذشت ۲۴ ساعت هنوز پول به حساب شفر ننشسته است. البته این اتفاق قابل پیش بینی بود چرا که به دلیل تحریم ها، امکان انتقال پول از ایران به آلمان وجود ندارد. به همین دلیل شفر به آنها شماره حسابی در کرواسی داده است اما ظاهرا بحث مربوط به کل قاره اروپاست و امکان واریز پول از مبدا ایران به حساب شفر در کرواسی هم وجود ندارد. شفر از استقلال تقاضای یک و میلیون و هفتصد هزار یورو کرده بود که پس از شکایت او و دفاع استقلال در دوران مدیریت امیرحسین فتحی و همچنین قراردادی که او با تیم بنی یاس امارات بست استقلا‌ل فقط به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو محکوم شد. استقلال که خودش را برنده این پرونده می دانست بر عکس پرسپولیس در ماجرای حکم برانکو، به دادگاه کاس هم شکایت نکرد. ۲۰۰ هزار یورو به علاوه طلب ۳۵۰ هزار یورویی شفر (حقوق شفر ماهیانه در استقلال ماهی ۷۰ هزار یورو بود و او ۵ ماه آخر حضورش در استقلال را حقوق نگرفته بود) عدد طلب شفر را به ۵۵۰ هزار یورو رساند که با دیرکرد و مالیات این رقم به ۶۰۰ هزار یورو رسیده است. استقلال در دوران سعادتمند برای پرداخت این رقم، فعالیتی نکرد تا پنجره استقلال بسته شود.  استقلال زیر گیوتین طلبکاران خارجی

پرسپولیس با کمک وزارت امورخارجه پول را به عمان رساند و حتی گفته می شود این انتقال پروازی بوده است اما استقلال هنوز نتوانسته پول را به حساب شفر واریز کند. تا پول به حساب شفر واریز نشود، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نخواهد شد.

استقلال به غیر از شفر، باید حدود ۱۵۰ هزار دلار پول بودوروف و ۷۰ هزار دلار پول لکیچ را هم بدهد. غیر از اینها حدود ۳۰ هزار دلار پول باشگاه پاختاکور(ایسما) و ۹۳ هزاردلار پول جپاروف هم باید به آنها داده شود.

وضعیت استقلا‌ل از این نظرها اصلا خوب نیست و البته حکم شکایت استراماچونی هم در راه است و او تقاضای غرامت یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار یورویی کرده است که با دیرکردها و مالیات می تواند به رقم دو میلیون یورو نزدیک شود و شانس استراماچونی هم برای پیروزی زیاد است. به شکایت استراماچونی، شکایت دستیارانش را اضافه کنید. طلبکاران داخلی هم که سیاهه ای دراز دارند. با توجه به نرخ کنونی ارز که مرتب صعود و سقوط می کند، با حساب سرانگشتی که قیمت دلار در حال نگارش این گزارش ۲۸۶۰۰ و یورو ۳۳۹۰۰، استقلال به غیر از طلبکاران داخلی اش، به ۹۷ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیاز دارد. با این اوصاف فعلا به نظر نمی رسد پنجره نقل و انتقالاتی استقلا‌ل باز شود و البته اوضاع روز به روز برای استقلالی ها بدتر هم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها