ممکن است استقلال فصل را بدون خریدهای جدیدش استارت بزند
کد خبر: ۱۲۸۱۷۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری، 7 بازیکن استقلال در انتظار باز شدن پنجره این تیم هستند تا بتوانند قراردادهای خود را با این باشگاه ثبت کنند.     

فرصت کم آبی ها برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی

لیگ برتر ایران در حالی قرار است از تاریخ 16 آبان ماه شروع شود که در حال حاضر 6 خرید جدید استقلال به اضافه داریوش شجاعیان به دلیل بسته بودن پنجره آبی ها نمی توانند قرارداد خود را ثبت کنند.

پنجره استقلال فعلا به خاطر بدهی به شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور بسته است و تا این لحظه اقدام جدی برای پرداخت این بدهی ها انجام نشده است.

در این بین اسماعیل خلیل زاده که هم اکنون در ترکیه به سر می برد مدعی شده 200 هزار دلار از بدهی شفر را پرداخت کرده اما تا این لحظه هیچ اقدام جدی صورت نگرفته و این موضوعی است که پروسه خریدهای جدید استقلال را با مشکل روبرو کرده است.

اگر استقلال نتواند تا 16 روز آینده پنجره خود را باز کند ممکن است آبی ها نتوانند در شروع لیگ از خریدهای جدید خود استفاده کنند هرچند که فصل نقل و انتقالات تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آبی ها در حال حاضر رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، متین کریم زاده، بابک مرادی، احمد موسوی و مهدی مهدی پور را جذب کرده اند و داریوش شجاعیان هم که فصل پیش نامش از لیست استقلال خارج شده بود تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمی تواند قراردادش را ثبت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها