به احتمال زیاد مدافع هلندی لیورپول دیگر در این فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۳۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تایمز، به نظر می رسد بدترین ترس هواداران لیورپول به واقعیت تبدیل شده است و فیرجیل فان دایک ، مدافع و  ستاره هلندی به دلیل مصدومیت شدید در بازی برابر اورتون رباط صلیبی پاره کرده است و فصل را از دست داده است.

این مدافع هلندی در مصاف با جوردن پیکفورد ، دروازه بان اورتون  در اوایل نیمه اول در داربی مرسید ساید دچار مصدومیت شد. مرد هلندی که به عنوان بهترین مدافعان جهان شناخته می شود از زمین خارج شد و به سرعت جو گومز جای او را گرفت.

وی برای مشخص کردن میزان آسیب دیدگی به بیمارستان مجاور اعزام شد و طبق پخش برنامه beIn Sports ، خبر رسیده است که او  از ناحیه رباط صلیبیآسیب دیده است . آسیب دیدگی که باعث می شود او تا ۸ ماه نتواند برای تیمش به میدان برود.  اگر این تشخیص اولیه دقیق باشد ، این بدان معناست که فان دایک بعید به نظر می رسد تا ابتدای فصل آینده در لیورپول حضور داشته باشد و همچنین ممکن است حتی یورو ۲۰۲۰ را نیز از دست بدهد.

مصدومیت این بازیکن البته خیلی ناراحت کننده بود چون او در موقعیتت آفساید قرار داشت و به همین خاطر داور از اعلام خطای پنالتی به سود لیورپول خودداری کرد و پیکفورد نیز اخراج نشد.

 لیورپول این هفته در لیگ قهرمانان به دیدار آژاکس می رود و در ادامه در لیگ برتر با شفیلدیونایتد بازی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها