مهاجم پیشین منچستریونایتد و اورتون به صحبت درباره دو ستاره این روزهای تافی ها پرداخته است.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۵۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گل، لوئیس ساها تحت تاثیر نمایش های پر فروغ دومنیک کالورت لوین در اورتون قرار گرفته است و می گوید این بازیکن می تواند برای باشگاهی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.کالورت لوین 23 ساله طی شش بازی در فصل جدید، 9 بار دروازه حریفان را باز کرده است و به طور مشترک آقای گل لیگ برتر تا به این مقطع از فصل محسوب می شود. این مهاجم به تازگی نخستین بازی های خود در تیم ملی بزرگسالان انگلیس را انجام داد و در هفته های اخیر به منچستریونایتد لینک شده است؛ خبری که برای ساها جای تعجب ندارد. 

 

 بازیکنان زیادی به منچستریونایتد لینک می شوند. این باشگاه خواستار بهترین بازیکنان و آقای گل ها است، بنابراین طبیعی است که لینک شود. بر اساس چیزی که من از زاویه دید منچستریونایتد می دانم، آن ها خواستار جذب بازیکنان اثبات شده هستند. هر چه بیشتر گل بزنی، به چنین باشگاه هایی نزدیک تر می شوی. در مورد دومنیک، راهیابی به تیم ملی قدمی است که می تواند به کمک آن ثابت کند که در سطح بین المللی هم می تواند خوب کار کند. به نظرم پتانسیلش را دارد و می تواند در انتقال بعدی راهی آنجا شود اما اگر خودم را جای اورتون بگذارم، دوست ندارم چنین اتفاقی بیافتد. اما به نظرم روزی به دنبال بازی کردن برای یک باشگاه بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. 

هامس رودریگز یکی دیگر از ستاره های تافی ها در ابتدای فصل جدید بوده است. ساها در مورد این بازیکن هم گفت:

 

 وقتی در سن مشخصی راهی رئال مادرید می شوی، پس از آن رفتن به باشگاه بعدی یک قدم رو به عقب محسوب می شود. رئال مادرید بدون شک یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است. شاید فقط دو-سه باشگاه بتوانند با آن ها رقابت کنند. او این را می داند ولی می خواست از بازی کردن لذت ببرد، گلزنی کند و شاید جام به دست بیاورد. قرار نیست به کسی ثابت کند آن ها در اشتباه بودند، او فقط می خواست دوباره از فوتبالش لذت ببرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها