کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم کامل دیدارهای باقی‌مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق قاره کهن را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۶۴۱

به گزارش جام جم آنلاین ، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تقویم کامل دیدارهای باقیمانده چهار گروه چهار تیمی لیگ قهرمانان آسیا 2020 (منطقه شرق) که از روز چهارشنبه 28 آبان ماه 1399 در چهار استادیوم در قطر برگزار خواهند شد را منتشر کرد.

در این تقویم، دیدارهای هر گروه به تفکیک مشخص شده که شامل دیدارهای عقب افتاده دو هفته اول تیم‌های جینی، دو هفته برگزار شده در بهمن ماه 1398 (فوریه 2020) و چهار هفته باقیمانده است که از 28 آبان ماه تا 23 آذر ماه (18 نوامبر تا 13 دسامبر 2020) ادامه دارد.

در جمع چهار باشگاه چینی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) تنها «پکن اف.سی.» یک بازی انجام داده و دو دیدار نخست سه تیم دیگر چینی و دیدار دوم «پکن اف.سی.» به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاده بود. به همین دلیل، هفت دیدار عقب افتاده چهار باشگاه چینی در روزهای 28 و 29 آبان و اول و دوم آذر ماه انجام خواهند شد تا سرانجام تمامی شانزده تیم شرق آسیا، روز سوم ‌مسابقات مرحله گروهی را از روز سه شنبه سوم آذر ماه در قطر از سر بگیرند. دیدارهای چهار گروه لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) روز جمعه 14 آذر ماه به پایان خواهند رسید.

 مراحل یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی منطقه شرق آسیا، بلافاصله پس از پایان دیدارهای مرحله گروهی از 16 تا 22 آذر ماه 1399 (6 تا 13 دسامبر 2020) به صورت تک مسابقه برگزار می‌شود تا فینالیست منطقه شرق از میان 16 تیم حاضر در قطر که نمایندگان کشورهای استرالیا، تایلند، چین، ژاپن، کره جنوبی و مالزی هستند، انتخاب شود.

تیم برتر منطقه شرق در روز شنبه 29 آذر ماه (19 دسامبر) برای تعیین سرنوشت نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در یک تک بازی به مصاف نماینده برتر منطقه غرب؛ پرسپولیس، خواهد رفت. این بازی در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد.  

انتظار می‌رود که سه استادیوم جام جهانی 2022 قطر که برای دیدارهای متمرکز منطقه غرب مورد استفاده قرار گرفته بودند، برای دیدارهای متمرکز لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) نیز مورد استفاده قرار گیرند. استادیوم‌های اجوکیشن سیتی، الجنوب و خلیفه، در کنار یک استادیوم دیگر میزبان 46 بازی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) خواهند بود.

با این احتساب میزبان جام جهانی 2022 تا روز یکشنبه 23 آذر ماه، در دو حد فاصل زمانی 20 و 26 روزه در مجموع 82 بازی رقابت‌های گروهی و مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا (مناطق شرق و غرب) را به صورت متمرکز برگزار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها