پیشکسوت پرسپولیس با اطمینان از قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می گوید.
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، حسین کلانی عضو کمیته پیشکسوتان پرسپولیس و بازیکن اسبق این تیم به جام جم آنلاین گفت: پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برنده می شود و قهرمان خواهد شد؛ منتظر باشید. این بازیکنان آنقدر با غیرت هستند که جز این انتظار نمی رود.

کلانی عنوان کرد: از طرفی این تیم حمایت چندین میلیون نفری را پشت سر خود می بیند. با توجه به غیرتی که در وجود این بازیکنان سراغ دارم آنها صد در صد در آسیا هم عنوان قهرمانی را به دست می آورند. سعودی ها می خواستند به ما ضربه بزنند اما این ضربه به خودشان برگشت.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس از تجارت گذشته هم بهره وری می کند و با استفاده از این تجارب ارزنده و دیگر عوامل امیدوار هستیم که یک قهرمانی در آسیا رقم بخورد.

عضو کانون پیشکسوتان پرسپولیس درباره احتمال بخشش محرومیت عیسی آل کثیر بیان داشت: الان همه ما دنبال این هستیم تا محرومیت عیسی آل کثیر کاهش پیدا کند یا اینکه به طور کلی بخشیده شود. متاسفانه در مملکت ما افرادی هستند که در همه زمینه ها چوب لای چرخ می گذارند. این افراد خائن به وطن هستند و با اعمالی که انجام دادند سعودی ها را تحریک کردند تا در نهایت محرومیت یک بازیکن بی گناه رقم بخورد.

کلانی تاکید کرد: همه ما می دانیم عیسی آل کثیر بی گناه بود. او کوچک ترین ارتباطی به مسائلی نظیر نژادپرستی ندارد و این کار را برای خوشحالی برادرزاده اش انجام می داد. او قبلا هم همین حرکت را در لیگ انجام می داد اما اکنون سعودی ها این عمل را متمسک کردند تا به پرسپولیس ضربه بزنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس اذعان داشت: الان هم فدراسیون فوتبال و هم باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا این مسئله را حل کنند تا به هر شکل ممکن این محرومیت بخشیده شود و یا اینکه حداقل کاهش یابد.

کلانی خاطرنشان کرد: ما فعلا زورمان نمی رسد اما حداقل می توانیم برخی از سران کنفدراسیون فوتبال آسیا را قانع کنیم که حق با ما است و امیدوارم موفق شویم.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس توانایی قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را دارد افزود: ما سال 2018 هم می توانستیم قهرمان آسیا شویم اما سلسله اتفاقاتی مانع از آن شد. تیم پرسپولیس سرآمد فوتبال آسیاست. با این مشکلاتی که در مملکت دیده می شود و از طرفی با حق کشی هایی که در سطح فوتبال آسیا در حق ما می شود پرسپولیس واقعا عالی عمل می کند.

این کارشناس فوتبال ایران گفت: من طرفدار مربیان ایرانی هستم و الان هم درباره یحیی گل محمدی می گویم او جز بهترین هاست. گل محمدی ثابت کرده اکنون بهترین مربی ایران است. یحیی چه از نظر اخلاقی و چه از نظر دانش فوتبال سرآمد است.

وی افزود: یکی از خصیصه های مثبت او این است که یک پرسپولیسی تمام عیار به شمار می رود و به عبارتی مال پرسپولیس است. خوشبختانه کادر فنی و اصلا تمامی مسئولان باشگاه پرسپولیسی هستند و با دل و جان زحمت می کشند.  گل محمدی همبستگی شدیدی را در باشگاه ایجاد کرده و نشان داده که اگر بهتر از مربیان خارجی نباشد دست کم از آنها پایین تر نیست.

حسین کلانی در پایان گفت:  با تمام سنگ پرانی ها و حواشی که برای پرسپولیس به وجود آمد این تیم به فینال آسیا رسیده است. حالا فقط یک قهرمانی کم داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها