افرادی که همیشه به دنبال خوراکی‌های ارگانیک هستند، به دنبال راهی برای خرید راحت این خوراکی‌ها نیز هستند. با توجه به اینکه اکثر مردم شاغل هستند و امکان خرید حضوری با مشغله‌های فراوان بسیار کم شده است، بهتر است به دنبال مرجعی آنلاین برای خریدهای خود برویم.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۸۳

عسل از آن دسته خوراکی‌هایی است، که همیشه به دنبال اصل و طبیعی آن هستیم. این خوراکی خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و این خواص تنها در عسل طبیعی و خالص پیدا می‌شود.

خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب‌سایت دهچی

در این مقاله قصد داریم تا وب‌سایتی به شما معرفی کنیم که، کار آن فروش عسل طبیعی به صورت مستقیم از دست زنبوردار است و در واقع پلی میان زنبوردار و مصرف کننده است.

دهچی نام این وب‌سایت است که به ما کمک می‌کند تا به جواب سوالاتی مانند، از کجا می‌توانیم عسل طبیعی بخریم؟ چطور از طبیعی بودن عسل مطمئن شویم؟ برسیم. همراه ما باشید و با کار دهچی آشنا شوید.

وب سایت دهچی

دهچی کار خود را با هدف کمک به زنبوردار، برای فروش محصولات خود در بازارهایی بزرگ‌تر از بازارهای محلی آغاز کرد. فضای آنلاین و فروش عسل در وب‌سایت‌ها، فضایی است که زنبوردار خیلی با آن آشنا نیست و به همین دلیل، زنبوردار شانس فروش محصول خود در این بازار بزرگ را از دست می‌دهد.

دهچی کمک می‌کند که زنبوردار راحت‌تر محصولات خود را در این فضای عالی بفروشد. دهچی بهترین زنبورداران را انتخاب و محصول آنها را برای فرستادن به آزمایشگاه‌های معتبر دریافت می‌کند. در آزمایشگاه‌ها، عسل از جوانب مختلف و بر اساس فاکتورهای متفاوت بررسی می‌شود. اگر خطا و ماده‌ی شیمیایی در عسل دیده شود، بلافاصله از لیست فروش در دهچی حذف می‌شود؛ اما اگر محصول زنبوردار استانداردهای جهانی و ایران را داشته باشد، برای فروش در سایت آماده و بسته بندی می‌شود.

دهچی قصد دارد که کسب و کار زنبورداران در روستاها و شهرستان‌ها را رونق ببخشد و تغذیه سالم را به مردم شهر برگرداند.

خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب‌سایت دهچی

یکی از دغدغه‌های زنبورداران، فروش عسل به قیمت پایین به دلالان و سود بسیار کم آنها از کاری بود که می‌کردند. برای رسیدن زنبوردار به سود واقعی باید واسطه‌ها حذف می‌شدند. دهچی این کار را عملی کرد. دهچی با حذف واسطه‌ها و دلالان از بازار فروش عسل طبیعی، کاری کرد که هم زنبوردار به حق واقعی خود برسد و هم مصرف کننده عسل را با قیمت مناسب بخرد.

خرید عسل طبیعی از وب سایت دهچی

خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب‌سایت دهچی

مصرف کننده و خریدار می‌تواند با خرید عسل از دهچی، از طبیعی و اصل بودن آن مطمئن باشد. عسل در دهچی با دقت بالا انتخاب می‌شود و در این انتخاب فاکتورهای بسیاری تاثیر می‌گذارند.

یکی از فاکتورهای مهم برای دهچی، میزان ساکارز در عسل است. استاندارد جهانی برای میزان ساکارز در عسل ۵٪ است، که دهچی برای اعتبار سنجی عسل‌های خود این عدد را روی ۳٪ قرار داده است. این نشان می‌دهد که دهچی علاوه بر اهمیت دادن به اصل بودن عسل، سلامت آن نیز را مهم می‌داند و می‌خواهد که مصرف کننده محصولی سالم مصرف کند.

عسل طبیعی دارای خواص بسیاری برای سلامت بدن است. خواص و مواد مغذی که در عسل یافت می‌شود شامل، خواص آنتی اکسیدانی، انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و اسیدهای آمینه می‌شود، که همگی بر اثر گرما دیدن از بین می‌روند.

شیشه‌های عسل شفاف و  زلالی که در ویترین فروشگاه‌ها می‌بینید، عسل گرما دیده هستند. کارخانه‌های صنعتی، برای اینکه بتوانند عسل را برای طولانی مدت در قفسه فروشگاه‌های خود نگه دارند و نگران رس بستن آن نباشند، از روش گرما دادن به عسل استفاده می‌کنند. این روش تمام خواص و مواد مغذی عسل را از بین می‌برد و مصرف کننده به جای یک ماده مغذی، تنها ماده‌ای قندی مصرف می‌کند.

حتما با خرید عسل طبیعی از دهچی، متوجه بسته بندی با کیفیت محصولات می‌شوید. در روند فروش عسل در دهچی، هم مصرف کننده و هم محصول داخل شیشه‌ها ارزشمند هستند. دهچی با استفاده از بسته بندی باکیفیت به مصرف کننده احترام می‌گذارد و ثابت می‌کند که چقدر مشتری برای او مهم است. عسل‌های طبیعی نیز که توسط زنبوردار به زحمت فراوان تولید می‌شود، ارزش بسته بندی باکیفیت را دارند.

دهچی با حذف واسطه‌ها، عسل را به قیمت منصفانه و مناسب هم برای مصرف کننده و هم برای زنبوردار رسانده است.

با مراجعه به وب‌سایت دهچی به آدرس dehchi.com می‌توانید قیمت عسل طبیعی را مشاهده کنید، از نزدیک با زنبورداران آشنا شوید و در نهایت عسل طبیعی را با اطمینان بخرید.

منبع: وب سایت دهچی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها