رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: سید حسن نصرالله از ضعف اسرائیل آگاه است و ما را روی یک لنگه پا (در حال آماده باش) نگه داشته است.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، مبنی بر اینکه، پاسخ به شهادت یکی از رزمندگان حزب الله در سوریه به دست رژیم صهیونیستی، حتمی است به تداوم هراس صهیونیست‌ها اذعان کرده‌اند.

این رسانه‌ها نوشته‌اند: سید حسن نصرالله از ضعف اسرائیل آگاه است و از «یک لنگه پا» نگه داشتن ما لذت می‌برد.

«آلون بن دیوید» تحلیلگر نظامی صهیونیست در روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت که ساکنان شمال شکایت دارند که چرا دیگر نظامیان و گشت‌های ارتش این رژیم را در مرزها نمی‌بینند.

وی اعلام کرد: در شعبه اطلاعات اسرائیل سوال می‌شود که اسرائیل چگونه در سوریه ضربه می‌زند و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله سیگنال ارسال می‌کند مبنی بر اینکه هیچ ضربه‌ای بدون پاسخ نخواهد ماند. از نگاه من، این امر نقطه ضعف اسرائیل را مشخص می‌کند. ما از پاسخ دادن به حملات منصرف می‌شویم؛ درحالیکه حزب‌الله از آماده‌باش نگه داشتن ما لذت می‌برد. ما روی «یک لنگه پا» هستیم.

بن دیوید در ادامه بیان کرد: ساکنان در شمال (فلسطین اشغالی) از اینکه نظامیان و گشتی‌های ارتش را در مرزها نمی‌بینند، شاکی هستند و احساس می‌کنند که امنیت شخصی ندارند.

این تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد: در حالی که اسرائیل تهدید می‌کند که به هرگونه حمله به ارتش با هدف قرار دادن زیرساخت‌های لبنان پاسخ خواهد داد؛ اما سید حسن نصرالله دیدگاه دیگری دارد.

بن دیوید ادعا کرد که حزب الله در نهایت تنها موفق به زخمی کردن یک نظامی اسرائیلی خواهد شد و واکنش ما هم به شکل محدود خواهد بود.

این در حالی است که روز گذشته، پایگاه خبری صهیونیستی والاه اعلام کرد: طبق برآورد ارتش اسرائیل، حزب الله عملیاتی در واکنش به کشته شدن یکی از نیروهایش در سوریه، انجام خواهد داد و یک نظامی اسرائیلی را در شمال (فلسطین اشغالی) می‌کشد.

گفتنی است که چندی قبل، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، با حتمی دانستن پاسخ حزب الله به شهادت «علی کامل محسن» عضو این گروه توسط رژیم صهیونیستی در سوریه، گفته بود: صهیونیست‌ها از زمانی که دریافته‌اند پاسخ ما قطعی است نظامیان خود را مانند موش در نقاط مختلف پنهان ساخته‌اند. این خود جزئی از مجازات آنها محسوب می‌شود. صهیونیست‌ها باید بدانند که اگر یکی از نیروهای حزب الله را به شهادت رساندند، یکی از نظامیانشان کشته خواهد شد. این به معنای تثبیت معادله و موازنه است. ما به دنبال کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نیستیم. بلکه به دنبال آن هستیم تا یک نظامی صهیونیست را بکُشیم. برای انجام این کار هیچ عجله‌ای نداریم. اینکه صهیونیست‌ها نظامیان خود را پنهان می‌کنند نشان دهنده قدرت مقاومت است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها