ایلان ماسک مدیرعامل تسلا بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان، در جریان سفر اخیر خود به شهر برلین آلمان، از نزدیک اولین خودروی برقی فولکس واگن را بررسی و آزمایش کرد.
کد خبر: ۱۲۷۵۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، هدف اصلی ایلان ماسک از سفر به آلمان بررسی میزان پیشرفت کارخانه گیگافاکتوری تسلا در برلین بود. اما او در این سفر یکی از رقبای آتی تولیدات تسلا یعنی اولین خودروی برقی فولکس واگن را نیز آزمایش کرد.

در ویدئویی که توسط هربرت دیس مدیرعامل فولکس واگن در اینترنت منتشر شده، وی ایلان ماسک را دعوت می کند تا خودروی برقی «آی دی ۳» را براند.

مدیرعامل فولکس واگن در مورد نحوه دعوت ایلان ماسک به محل تولید «آی دی ۳» توضیحی نداده و صرفا گفته که دو طرف در زمینه خودروهای برقی به تبادل نظر و دیدگاه پرداختند.

ایلان ماسک در جریان این بازدید چند سوال در مورد خودروی مذکور طرح کرده و آن را بسیار خوب توصیف کرده است. ماسک از قابلیت کنترل فرمان این خودرو و هدایت پذیری آن نیز ابراز رضایت کرده است. دیس در این ویدئو در مورد امکانات خودکاری که برای کمک به راننده برای هدایت این خودرو در نظر گرفته شده نیز توضیح می دهد.

ناظران بازار می گویند «آی دی 3» در صورت عرضه در بازار اروپا بسیاری از تولیدات تسلا را عقب می زند. اما گفته می شود تسلا قصد دارد یک خودروی رقیب برای از دست ندادن سهم خود در بازار اروپا تولید کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها