شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۳۹۱ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۲۶۹۵۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۹۴۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۴۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۱۱ هزار و ۱۲۴ واحد افزایش به ۴۳۰ هزار و ۴۴۲ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با هفت هزار و ۳۴۰ واحد رشد به ۲۸۴ هزار و ۲۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول ۳۷ هزار و ۷۴۷ واحد و شاخص بازار دوم ۹۳ هزار و ۵۴۶ واحد افزایش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با سه هزار و ۷۵۱ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با سه هزار و ۶۱۳ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با سه هزار و ۲۳۲ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۸۸۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۷۱۴ واحد، باما (کاما) با هزار و ۶۹۰ واحد و نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۳۰۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل نماد کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) با ۷۲ واحد، پارس مینو (غپینو) با ۵۸ واحد، ماشین سازی اراک (فاراک) با ۴۳ واحد، داده گستر عصر نوین های وب (های وب) با ۴۲ واحد، داروسازی سینا (دسینا) با ۳۶ واحد و افست (چافست) با ۳۶ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بود.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و سالمین در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه سیمان هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۴۸۸ میلیون و ۸۹۰ هزار برگه سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز نزدیک به ۳۸۳ واحد رشد داشت و بر روی کانال ۱۵ هزار و ۹۸ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۴۱۳ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۱۳۵ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) و پتروشیمی تندگویان (شگویا) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار را داشتند.

همچنین نماد تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، توکاریل (توریل)، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان (غشهداب)، دامداری تلیسه نمونه (تلیسه)، تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا)، اعتباری ملل (وملل)، کشت و دامداری فکا (زفکا) و صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا) با تاثیر منفی بر شاخص این بازار همراه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها