سفر به مشهد می‌تواند از خاطره‌انگیزترین سفرهایی باشد که ممکن است تجربه کنید. انتخاب اقامت‌گاهی مناسب از اصلی‌ترین عواملی است که شیرینی سفر را چندبرابر می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۹۴۵۲

هتل های مشهد نسبت به انواع دیگر اقامت‌گاه‌ها امکانات بیشتری دراختیار مسافران قرار می‌دهند. با پیداکردن هتلی خوب نزدیک حرم امام رضا فاصله کمی تا بازارهای سنتی مشهد و برخی دیدنی‌های آن خواهید داشت. با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید بهترین اقامت‌گاه را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم

در این مطلب به بررسی و معرفی هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم می‌پردازیم.

هتل ایران زمین

هتل ایران زمین از شناخته‌شده‌ترین هتل های مشهد است که فقط یک کیلومتر با حرم رضوی فاصله دارد. اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، اتاق چمدان، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ازجمله امکانات این هتل هستند. برای پیداکردن این هتل باید به آدرس مشهد، خیابان امام رضا، امام رضای هشت، کوچه شهید حسنی سر بزنید. هزینه اقامت در هتل ایران زمین از دو میلیون شروع می‌شود؛ البته با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید هزینه کم‌تری بپردازید. برخی از اتاق‌های این هتل نمایی رو به خیابان با فضایی نورگیر دارند و در برخی دیگر هیچ پنجره‌ای نمی‌بینید. این نکته روی هزینه رزرو اتاق تاثیر دارد.

هتل پارمیدا

رزرو اتاق در هتل پارمیدا بهترین انتخاب برای کسانی است که با قطار به مشهد سفر می‌کنند. هتل پارمیدا پنج دقیقه با ایستگاه راه‌آهن و 15 دقیقه تا حرم فاصله دارد. آنچه باعث شهرت هتل پارمیدا در هتل های مشهد شده آکواریوم آن است. در این هتل بزرگ‌ترین آکواریوم آب شیرین را می‌بینید که صدها ماهی رنگارنگ در آن شنا می‌کنند. با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید با هزینه‌ای کم‌تر از قیمت واقعی، شبی دو میلیون، اتاق رزرو کنید. هتل پارمیدا در خیابان امام رضا، امام رضای 24 قرار دارد. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، سونا بخار و خشک، سالن همایش، پارکینگ، خشکشویی، خدمات تور و... اشاره کرد.

هتل هاترا

اگر دنبال هتلی با خدمات 24 ساعته میان هتل های مشهد می‌گردید، هتل هاترا را انتخاب کنید. رستوران و کافی‌شاپ این هتل خدمات‌شان را به‌شکل شبانه‌روزی به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند. هتل سه ستاره هاترا در مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی، کوچه سرشور قرار دارد. اقامت در هتل هاترا با رزرو هتل مشهد از علی بابا نسبت به سایر اقامت‌گاه‌ها ارزان‌تر است، با پرداخت شبی یک میلیون و 300 هزارتومان می‌توانید در هتل هاترا اقامت کنید. این هتل شش طبقه، 45 واحد اقامتی دارد و همه اتاق‌ها به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل امکانات و اتاق ویژه‌ای برای معلولین درنظر گرفته است.

هتل رضویه

در سال 1375 در یکی از سنتی‌ترین محلات مشهد، هتل رضویه با فضایی مدرن ساخته شد. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های مشهد به حرم است که در آدرس میدان بیت‌المقدس یا فلکه آب، جنب بازار امام رضا قرار دارد. با اقامت در بعضی از اتاق‌های هتل رضویه نمایی نزدیک از حرم را می‌بینید.

هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم

در این 9 طبقه، 92 اتاق آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. پس از رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید برای هر شب اقامت دست‌کم سه میلیون بپردازید. کافی‌شاپ، رستوران، سالن همایش، خشکشویی، روم سرویس، سرو صبحانه، اتاق چمدان و... از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل تهران

هتل تهران مشهد از قدیمی‌ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1352 تاسیس شده است. سال 95 این هتل را بازسازی کردند تا مسافران احساس راحتی بیشتری داشته باشند. این هتل فقط سه کیلومتر تا بیمارستان امام رضا فاصله دارد؛ به‌این‌ترتیب این هتل بهترین اقامت‌گاه برای افرادی است که برای استفاده از خدمات پزشکی و درمان به مشهد می‌آیند. برای اقامت در این هتل به آدرس خیابان امام رضا، امام رضای هشت بروید. هتل تهران امکاناتی مانند رستوران تابستانی، رستوران سنتی، ویلچر برای معلولان، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، خدمات ترانسفر رایگان و... را ارائه می‌دهد. قیمت رزرو هتل مشهد از علی بابا از سه میلیون شروع می‌شود.

هتل میامی

هتل میامی مشهد از نوسازترین هتل های مشهد است که آن را در پنج طبقه و 39 اتاق ساخته‌اند. فضای لوکس اتاق‌های هتل میامی باعث شده هزینه اقامت در آن بالا باشد؛ البته با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید از تخفیف بالایی استفاده کنید. هزینه اقامت در هتل میامی از شبی دو میلیون شروع می‌شود. خدمات تشریفات ویژه، ماساژ، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، خشک‌شویی و... گوشه‌ای از امکانات هتل میامی هستند. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضای 35 قرار دارد.

هتل سهند

هتل سه ستاره سهند را در خیابان امام رضا، امام رضای دو، کوچه کربلا پیدا کنید. هزینه اقامت در هتل سهند، از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم امام رضا، از شبی دو میلیون‌ونیم شروع می‌شود. این هتل را در سال 92 با شش طبقه و 60 اتاق ساختند. پس از رزرو اتاق به مسئولان هتل اطلاع دهید تا خدمات ترانسفر را برای شما انجام دهند. شما با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید از حمام ترکی، استخر، جکوزی و ماساژ نیز استفاده کنید. کافی‌شاپ، رستوران، چای‌خانه سنتی، اتاق بازی کودکان، اینترنت رایگان و تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی از دیگر خدمات هتل سهند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها