از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهر؛

اسامی سرنشینان شناور غرق شده بهبهان اعلام شد (+عکس)

مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهر اسامی هفت سرنشین شناور غرق شده «بهبهان» در آب های عراق را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۲۸۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، شب گذشته شناور باری بهبهان که بار سرامیک را از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق می‌برد در حوالی خور عبدالله و نزدیکی بند ام القصر غرق شد و هم اکنون تیم جست و جو و نجات ایران و عراق در حال یافتن مفقودین و انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت خدمه نجات یافته و متوفی این سانحه هستند.

نوراله اسعدی -مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر- گفت: شناور حادثه دیده «بهبهان» که بامداد امروز در آب های ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام القصر این کشور غرق شد هفت سرنشین داشت که یک سرنشین تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود شده‌اند.‌ همچنین از این تعداد، چهار نفر توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه جمال مطرقی فوت شده که جسد وی از آب خارج شد. دو سرنشین دیگر به نام های موسی مزرعاوی ۵۸ ساله از ایران و «بیشت نیرمال» ۲۷ ساله تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن اثری از آنها از صبح امروز تاکنون در حال انجام است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه عبدالشهید شویرد حمیداوی ۴۷ ساله، عبدالزهرا حاکمی ۵۵ ساله، محمد عثمانی ۴۲ ساله و علی عامری پور ۲۹ ساله نجات یافتند.

اسامی سرنشینان شناور غرق شده بهبهان اعلام شد (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها