رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانِ قوی شده از درون الگوی الهام بخشی برای نظام خسته از ظلم جهانی خواهد بود. خط امام هم ضامن استقلال و عزت ماست و هم عدالت و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۵۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 13 خرداد 99) پارلمان در نطق پیش از دستور خود، گفت: راه امام واقعیتی تجربه شده است و در مقاطع مختلف تاریخ به عینه دیده‌ایم هر جا مشکلات را ما در بر گرفته‌اند و هر جا مطابق روش او عمل کرده‌ایم، به ناگاه و در عین ناباوری تمام ابرقدرت‌های پوشالی جهان توانسته‌ایم راه‌حل‌ها را بیابیم و بر مشکلات فائق آییم.
 
وی افزود: سوال اینجاست که چرا ما این دو رکن اساسی مکتب امام یعنی خدا باوری و مردم باوری را در الگوی مدیریتی داخلی 40 ساله خود به طور کامل پیداه نکرده‌ایم.
 
رئیس مجلس با بیان اینکه مرور کوتاه به موفقیت‌ها و ناکامی‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که ما هرگاه این دو باور را در کنار خودباوری به عنوان رکن سوم نگاه امام دخیل کرده‌ایم، نتیجه‌های درخشانی گرفته‌ایم، اظهارداشت: آیا پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دفاع مقدس، افزایش قدرت دفاعی، پیشرفت‌های علمی، افزایش قدرت منطقه‌ای، پیروزی جبهه مقاومت و دیگر مثال‌های ریز و درشت موفقیت ما جز بر پایه این رکن‌ها به نتیجه رسیده است؟، همین رویکرد تجربه شده، راه‌حل‌های ناکامی‌های امروز ما در تمامی مسائل است.
 
قالیباف ادامه داد: برای غلبه برمشکلات راهی نداریم جز حرکت بر مدار خداباوری، مردم باوری و باور راسخ به اینکه ما می‌توانیم، بی تردید حرکت بر مدار مکتب امام ذیل راهبری‌های رهبر الهی و مردمی مقام معظم رهبری باعث قوی شدن فرد فرد ایرانیان عزیز ما در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه اقتصادی می‌شود. 
 
وی تصریح کرد: ایرانِ قوی شده از درون الگوی الهام بخشی برای نظام خسته از ظلم جهانی خواهد بود، خط امام هم ضامن استقلال و عزت ماست و هم عدالت و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
 
رئیس مجلس اضافه کرد: ما در مجلس یازدهم باید خود را متعهد بدانیم که همه تصمیمات و اقدامات‌مان مبتنی بر اصول خط امام باشد، اصلی‌ترین و پیشروترین نماد خط امام هم از دید ما رهبر انقلاب اسلامی است، ایشان نماد، شاخص و طلایه دار خط امام است.
 
قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق استقامت در این مسیر و نهایتا روشن شدن چشمان‌مان به قدوم حضرت ولی‌عصر(عج) به عنوان مقتدای اصلی این راه نورانی را عطا کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها