قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آغاز به کار سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی خبر داد و گفت: دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه‌ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام این خبر افزود: همانطور که قبلا وعده داده بودیم سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی آخر هفته فعال شد و متقاضیان می‌توانند در سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام کنند.

حمید قاسمی ده چشمه افزود: با راه اندازی این سامانه مالکان خودرو‌های عمومی و مردم دیگر دچار سردر گمی نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی تهیه کند افزود: بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی به آدرس gcr.niopdc.ir ایجاد شد که این سامانه به سامانه‌های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می‌کند.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه نوبت دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می‌شود و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد، گفت: تاکنون 402 کارگاه از سوی وزارت صمت در 25 مرکز استان تجهیز شده‌اند و مشکلی برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی با بیان این که دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه‌ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد افزود: وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه‌های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش بنزین پرداخت کند.

قاسمی با بیان اینکه ظرفیت اسمی کارخانه‌ها برای تولید و تجهیزات تبدیل خودرو به دو گانه سوز مهیا است تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد 570 میلیون دلار تعهد بازپرداخت وزارت نفت از تامین مالی بانک‌های تجارت و ملت است که 6500 میلیارد تومان از بانک ملت در اختیار مخزن ساز‌ها قرار گرفته است و به تدریج و با پیشرفت طرح هیچ نگرانی برای منابع نداریم و بازپرداخت این وام از طریق صرفه جویی‌ها صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها