در میان بحبوبه قرنطینه دنیای فوتبال ، 48 ساعت گذشته یک خبر دنیای فوتبال را تکان داد و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۹۲۹

به گزارش جام جم آنلاین ، ماجرا از این قرار است که هیانیک کامبا بازیکن اسبق شالکه که چهار سال پیش خبر فوتش در یک سانحه رانندگی منتشر شد حالا زنده و سالم در آلمان زندگی می کند. همسر سابق او و البته خودش متهم به این شده اند که با یک تصادف ساختگی از بیمه کلاهبرداری کرده اند. البته اتهامات بیشتر متوجه همسر سابق اوست و خود کامبا بیگناه معرفی می شود.

از روز گذشته که این خبر توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرد برای بسیاری از هواداران فوتبال ایران به خصوص استقلالی ها و البته برخی از خبرنگاران ورزشی این سوال به وجود آمده است که نکند جی لوید ساموئل بازیکن اسبق استقلال هم زنده است؟! ستاره اسبق استقلال دو سال پیش در انگلستان در یک سانحه رانندگی جان باخت. اتومبیل او در این سانحه آتش گرفت.

بعد از این اتفاق احتمالات فراوانی در رابطه با زنده ماندن این بازیکن مطرح شد، همسر ، خواهر و برخی از اعضای خانواده جی لوید در اینباره اظهارات متناقضی داشتند. حتی در یک مقطع بحث ربودن این بازیکن سیه چرده به میان آمد اما اکنون در میان خبرنگاران ایرانی این احتمال جدی مطرح است که جی لوید ساموئل همانند هیانیک کامبا وارد یک بازی کلاهبردارانه شده و با صحنه سازی و ساخت یک تصادف شدید خودش را ناپدید کرده است. شاید جی لوید ساموئل واقعا از دنیا رفته باشد که در اینصورت به قول یکی از همکاران رسانه ای خوب نیست پشت سر مرده این تهمت ها را ردیف کنیم اما بحث زنده ماندن ستاره اسبق آبی ها از روز گذشته مجددا مطرح شده و فعلا هم از آن گریزی نیست!  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها