لیونل مسی خیلی وقت است که جایگاهی فراتر از یک بازیکن در باشگاه بارسلونا پیدا کرده است. این اسطوره بزرگ بارسلونا اکنون تصمیمات مهم و کلانی در باشگاه متبوع خود اتخاذ می کند.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، لیونل مسی اکنون در بارسلونا دیگر فقط یک شماره 10 گلزن و گل ساز نیست، او حتی دیگر بازیکنی هم نیست که فقط توپ طلا می برد. نقش او در بازوبند کاپیتانی هم توصیف نمی شود و فراتر از این حرف هاست. مسی یکی از بزرگ ترین تصمیم گیرندگان باشگاه بارسلونا است و در رابطه با مسائل مختلف اظهار نظر می کند.

اما بزرگ ترین تصمیم گیری های کلان مسی به سه مورد اختصاص دارد.

مورد نخست به خرید و فروش بازیکن اختصاص دارد. اکنون همه هواداران بارسلونا می دانند این مسی است که تصمیم می گیرد چه کسی باید برود و چه کسی باید بیاید. لیست خرید و فروش بازیکن تا حدودی در دست اوست.

او در آخرین نمونه دستور به فروش بازیکن ستاره بزریلی را به باشگاه داده است.البته کوتینیو اکنون به طور قرضی در بایرن مونیخ بازی می کند اما مسی تمایلی به بازگشت این بازیکن ندارد. او حتی می خواهد عثمان دمبله هم به فروش برود.

هم دمبله و هم کوتینیو با مبالغ کلانی راهی بارسلونا شدند اما برای این تیم کارایی نداشتند.

گزارش سایت کپ اسپانیا حاکی از این است که مسی حتی در تعیین دستمزد بازیکنان به خصوص برای خودش نقش هنگفتی دارد.

انتخاب سرمربی برای باشگاه دیگر نقش بزرگ مسی در بارسلونا به شمار می رود.

در رابطه با نفوذ مسی در بارسلونا نمونه های متعددی وجود دارد، او حتی در رابطه با تعیین آشپز باشگاه و دیگر مسائل مربوط به مدیریتی و فنی از جمله تعیین اردو و حتی زمان بندی نقش بسیار زیادی دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها