سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، در هشدار سازمان هواشناسی آمده است : از بعد ازظهر امروز (۳ اردیبهشت) در نوار غربی آذربایجان غربی، شرق یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این هشدار این وضعیت جوی فردا (۴ اردیبهشت) در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، شمال کردستان، خراسان شمالی، اردبیل و ارتفاعات استانهای قزوین و البرز ادامه دارد و روز جمعه (۵ اردیبهشت) در استان‌های شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و خراسان شمالی بارش باران خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی هشدار داده است : با وقوع این بارش‌ها بالا آمدن آب رودخانه‌ ها و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد از این‌رو این سازمان توصیه کرده است که از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و آبراه‌ها خودداری شود. مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای اتخاذ تمهیدات لازم به‌ منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر از توصیه‌های دیگر این سازمان هواشناسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها