اگر همیشه دوست داشتید که در بازارهای جدید و مالی سرمایه گذاری کنید تا بتوانید علاوه بر درامد شغلی که دارید، بتوانید درامد دومی نیز داشته باشید، اپلیکیشن اسکناس ویژه شما است. معمولا در این مواقع چیزی که باعث می شود وارد بازار سرمایه گذاری نشوید؛ ریسک این موضوع است که اگر مشاور خوبی در این زمینه داشته باشید، این موضوع را به خوبی می توانید مدیریت کنید.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۸۷

به همین دلیل دستیار سرمایه گذاری اسکناس وارد این حوزه شده است تا شما را با یک سرمایه گذاری ایمن و بدون دغدغه آشنا کند و بتوانید در بازارهای مختلف سود کسب کنبد. اما چگونه؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اپلیکیشن اسکناس

شاید هنگامیکه صحبت از سرمایه گذاری می شود، اولین چیزی که به ذهنتان برسد، سرمایه گذاری در دلار، یورو، سکه و در مرحله آخر نیز بورس باشد. اما باید بگوییم که در این میان بازار سرمایه گذاری جذاب دیگری نیز به نام بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما ارز دیجیتال چیست؟

دستیار سرمایه گذاری اسکناس، راهکارهای هوشمند سرمایه گذاری به کمک اپلیکیشن اسکناس

ارز دیجیتال یا همان رمز ارز یک ارز بدون پشتوانه و مجازی است که نخستین بار در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ( این شخص فقط نامش مشخص است و هویت وی هنوز فاش نشده است.) با معرفی بیت کوین بر پایه بلاکچین نهاده شد. این ارز در مدت زمان کمی بسیار پیشرفت کرد و می توان گفت که خیلی ها را نیز در مدت کمی ثروتمند کرد و حتی در مواقعی نیز ارزش آن در هر بیت کوین به 19 هزار دلار رسید.

حالا فرض کنید که شخصی در ابتدا این ارز را داشته است و پس از اینکه قیمت آن به 19 هزار دلار رسیده، چه سود هنگفتی را کسب کرده است! پس از اینکه بیت کوین پیشرفت چشمگیری داشت؛ به تدریج ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، تتر، لایت کوین، دوج کوین، بایننس کوین، کاردانو، ریپل و بسیاری از رمز ارزهای جدید معرفی شدند. در مقاله 50 ارز دیجیتال برتر سایت اسکناس، می توانید با ارزهای دیجیتال برتر این روزها آشنا شوید.

خرید و فروش این ارزها بسیار راحت است و مخصوصا این روز ها که کشور با تحریم های بانکی رو به رو است، به راحتی می توانید به کمک این ارزها تحریم ها را دور بزنید و مبادلات مالی خود بپردازید.

به عنوان مثال می خواهید ارز دیجیتال ریپل، تتر یا بیت کوین را خریداری کنید. ابتدا کافیست اپلیکیشن اسکناس را از طریق وبسایت اسکناس یا گوگل و مایکت دانلود کنید، سپس وارد بخش حرفه ای این اپلیکشن شوید. در این قسمت با تمامی تحلیل های مربوط به این ارزها و نمودارهای نوسان قیمتی آن ها آشنا خواهید شد که به راحتی می توانید بفهمید که کدام ارز در حال پیشرفت است.

 سپس پس از احراز هویت شما، می توانید به راحتی و در کمتر از یک روز، ارز دیجیتال دلخواهتان را خریداری کنید یا بفروشید.

پس از آن می توانید این ارز ها را در کیف پول خودشان، مثلا کیف پول تتر یا کیف پول ریپل نگهداری کنید و هر زمان که خواستید آن ها را مبادله کنید.

همچنین در دستیار سرمایه گذاری اسکناس، بخش آزمایشی خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد، ککه می توانید به صورت آزمایشی هر رمز ارزی را هر مقدار می خواهید، خرید و فروش کنید و از بازده سرمایه گذاریتان مطلع شوید.

همچین در قسمت آموزشی اپلیکیشن اسکناس، می توانید قیمت سایر ارزهای دیجیتال و همچین دلار و یورو سایر ارزها را دنبال کنید و همچنین از قیمت روزانه نفت و طلا و سکه نیز با خبر شوید.

در وبسایت اسکناس نیز آخرین تحلیل ها و خبرهای حوزه سرمایه گذاری، بخصوص ارز های دیجتال وجود دارد، که با مطالعه این مطالب می توانید به یک سرمایه گذار حرفه ای در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها