با هدف قدردانی از پزشکان و پرستاران انجام شد:

توزیع پک هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن در بیمارستانهای تهران

گروه میهن با شعار «قهرمانان ایران قدردانتان هستیم» نسبت به توزیع پک های هدیه شیر و فرآورده های لبنی این شرکت بین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان تهران اقدام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵۴

به گزارش خبرنگار ما، همزمان با میلاد حضرت علی(ع) بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی گروه میهن که منقش به شعار «قهرمانان ایران قدردانتان هستیم» بود با هدف قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، در 9 بیمارستان استان تهران توزیع شد.

 

توزیع پک هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن در بیمارستانهای تهران

 

براساس این گزارش، سبد محصولات شرکت میهن به کادر درمانی 9 بیمارستان و درمانگاه شامل بیمارستان های امام خمینی(ره)، امیر اعلم، بهارلو، سینا، شریعتی، ضیاییان و شهدای تجریش، و بیمارستان امام زمان و درمانگاه امید نیکان اسلامشهر اهدا شده است.

بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن به منظور تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های تهران در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بصورت کاملا بهداشتی و با مراقبت کامل تهیه و توزیع شده است.

 

توزیع پک هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن در بیمارستانهای تهران

گروه میهن نشان داد که تولیدکنندگان داخلی نه تنها در روزهای خوب بلکه در شرایط خاص همواره حامی مردم و ایران عزیز هستند و انتظار می رود سایر برندهای مطرح کشور در روزهای بحرانی در کنار ملت ایران باشند و در انجام چنین کارهایی از یکدیگر سبقت بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها