انتخاب یک کوادکوپتر حرفه ای و گران قیمت از همان ابتدای فعالیت، یک کار اشتباه است. حتی اگر هزینه هم برایتان اهمیت ندارد، برای اینکه دستتان زودتر راه بیوفتد باید با کوادکوپترهای ساده تر فعالیت خودتان را شروع کنید.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۱۶
معرفی بهترین کوادکوپتر ارزان مناسب تازه کارها

با توجه به اینکه چه مدتی است فعالیت خود را در زمینه عکاسی با کوادکوپتر یا تنها به پرواز در آوردن هلی شات شروع کرده اید، یک کوادکوپتر متناسب با سطح توانایی خود انتخاب کنید. در این مقاله ما به بررسی 3 کوادکوپتر ارزان قیمت اما باکیفیت می پردازیم که بهترین گزینه ی برای انتخاب اول هستند.

مهمترین نکته در خرید کوادکوپتر ارزان قیمت

یک نکته بسیار مهم وجود دارد که اگر به آن توجه نداشته باشید، فرآیند خرید کوادکوپتر بسیار دشوار و شاید طولانی شود. هرچقدر هم که با دنیای کوادکوپترها آشنا باشید، بررسی تک به تک آن ها شما را بیشتر از همیشه سردرگم می کند و انتخاب برایتان سخت خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که بعد از تعیین بودجه که یک فیلتر مناسب محسوب می شود، نوع فعالیت خودتان را مشخص کنید.

به طور مثال اگر قصد دارید از کوادکوپتر تنها برای تفریح و سرگرمی در محیط های باز استفاده کنید، حتما دارا بودن قابلیت GPS را در اولیت هایتان قرار دهید و هلی شات مد نظر خود را از بین محصولاتی انتخاب کنید که دارای جی پی اس هستند. یا اینکه اگر قصد خرید کوادکوپتر حرفه ای برای عکاسی، تصویربرداری مجالس و عروسی ها را دارید، تمرکزتان را روی کیفیت دوربین بگذارید. اگر مشخص کنید که کوادکوپتر را برای چه فعالیتی نیاز دارید، انتخابتان هوشمندانه تر خواهد بود.

1-کوادکوپتر سایما Syma X8 PRO – کوادکوپتر ارزان قیمت دوربین دار

سایما یکی از شرکت های معتبر است که محصولات با کیفیت را ارائه می کند و محصولات این کمپانی در کشور ایران بسیار محبوب است. از محبوب ترین محصولات کمپانی سایما می توان به هلی شات SYMA X8 PRO اشاره کرد. این محصول را با هزینه ی 2 میلیون و چهارصد تا 2 میلیون و ششصد می توان تهیه کرد.

مهم ترین ویژگی های مثبت کوادکوپتر سایما Syma X8 PRO

با توجه به اینکه هدف اصلی از طراحی و ساخت این محصول، تصویربرداری هوایی است پس می توان انتظار داشت که دوربین کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و واقعا هم دوربین 8 مگاپیکسلی به خوبی انتظارات را برآورده می کند.

این ربات پرنده دارای لنز عریض 90 درجه، گیمبال تک محوره، سیستم تعقیب سوژه، قابلیت چرخش دور سوژه و همچنین باتری 2000 میلی آمپری است.

2-کوادکوپتر S30W با دوربین 1080 و مجهز به سیستم دنبال کننده سوژه

هلی شات S30W با یک دوربین 1080 پیکسل و امکاناتی مانند سنسور GPS و سیستم دنبال کننده سوژه به عنوان یکی از بهترین هلی شات های ارزان قیمت دوربین دار در این لیست حاضر شده است. این هلی شات دارای یک گیمبال تک محوره است و با ریموت حرفه ای که دارد، امکان کنترل تمام قابلیت ها را به خوبی فراهم کرده است.

مهم ترین ویژگی های مثبت کوادکوپتر S30W

این هلی شات با پشتیبانی از اپلیکیشن SJ GPS به شما اجازه می دهد تا به صورت همزمان تصاویر تهیه شده توسط هلی شات را روی گوشی خود مشاهده کنید. البته اطلاعاتی که توسط اپلیکیشن دریافت می کنید به تصاویر تهیه شده، محدود نمی شود بلکه مشاهده میزان شارژر باتری، اطلاع از وضعیت جی پی اس و همچنین کنترل کوادکوپتر به وسیله ریموت ممکن است.

3-کوادکوپتر باگز 8 - MJX Bugs 8 با دوربین HD و قابلیت چرخش 360 درجه

کوادکوپتر mjx مدل باگز 8 یکی از بهترین مواردی است که با بودجه 2 میلیون تا 2 میلیون و پانصد هزار تومان می توانید تهیه کنید. این کوادکوپتر به دلیل چراغ های LED که روشنایی آن در شب، زیبایی خاصی دارد به شدت مورد استقبال علاقه مندان هلی شات قرار گرفته است.

با اینکه این کوادکوپتر در دسته محصولات ابتدایی قرار دارد اما امکانات و قابلیت های نسبتا خوبی را فراهم می کند.

مهم ترین ویژگی های مثبت کوادکوپتر باگز 8 - MJX Bugs 8

این محصول دارای دوربین MJX C5830 است که امکان نصب کارت حافظه روی آن نیز وجود دارد. امکان ضبط فیلم هایی با کیفیت اچ دی و تماشای آن ها از فاصله ی 300 تا 500 متری ممکن است اما به صورت کل عملکرد دوربین این محصول خیلی حرفه ای نیست.

ریموت این محصول بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است و امکان کنترل پرنده با برد 300 متر ممکن است. با استفاده از کلید روی ریموت می توانید تغییرات لازم در سرعت پرنده رو اعمال کنید.

جمع بندی کلی:

در این مقاله به معرفی 3 کوادکوپتر متوسط و نیمه حرفه ای پرداختیم که می توانند بهترین گزینه برای انتخاب اول باشند. در صورتی که فکر می کنید گزینه محبوب و مورد نظرتان در این لیست قرار ندارد، می توانید به سایت پریماتوی مراجعه کنید و انواع کوادکوپترهای مبتدی، حرفه ای و نیمه حرفه ای را بررسی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها