مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز 2 شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.
کد خبر: ۱۲۴۶۲۵۰
آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین

به گزارش جام جم آنلاین، علی کاشانی در گفتگو با فارس درباره تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور اظهار داشت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهور پروازهای مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پروازهای ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود 5 دقیقه بعد و در ساعت 20:45 روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد.

کاشانی ادامه داد: همچنین پروازهای شانگهای و گوانگجو ساعت 21 فرودگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت 22 روز گذشته فرودگاه امام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس به این ترتیب تا دیشب 3 پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت.

وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگهای و گوانگجو داشت که روز گذشته ساعت 21 انجام شده بود، اما چون آن هواپیماها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی‌گشتند، امروز ساعت 5 بامداد و 5:40 به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام(ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پروازهای کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین‌های دیگر داشته باشیم، اما پروازهای مستقیم در مسیر چین تعلیق موقت شده است.

وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پروازها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها