شرکت هیوندای بلاخره اطلاعاتی از مدل شاسی‌بلند جنسیس در دست طرفداران خود قرار داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۱۲
تصاویر خودروی جدید جنسیس منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، درست است زمان زیادی طول کشید تا خبر‌های مربوط به انتشار اولین شاسی‌بلند جنسیس به دست ما برسد، اما خبر‌های به دست رسیده حاکی از آن است که زمان معرفی این شاسی‌بلند در اواخر همین ماه خواهد بود.

برای تسکین دادن طرفداران و کمتر کردن فشار انتظار، شرکت هیوندای اقدام به انتشار چند تصویر از این خودرو کرده است. جالب اینجاست که طرح نهایی این شاسی‌بلند شباهت بسیاری به طرح مفهومی منتشر شده در سه سال قبل دارد.

تفاوت‌های موجود در این دو طرح، اما زیاد دور از انتظار نیستند. جا‌به‌جایی محل قرار گیری دستگیره‌ها، تغییر ظاهر آینه‌های بغل و وجود چراغ‌های LED کشیده در مدل نهایی از تفاوت‌های بارز این دو است.

همچنین باید گفت تشابه‌های کوچکی در این محصول با خودرو G90 sedan ۲۰۲۰ وجود دارد. در داخل خودرو نیز این داستان ادمه دارد، داشبورد کشیده یک یادآور بسیار قوی بر طرح مفهومی سال ۲۰۱۷ است. اما شرکت هیوندای با یکدست کردن و ایجاد یک سبک ساده، اما شیک خودرو Genesis GV80 را برای خود نمایی در یک دهه جدید مناسب‌تر کرده است.

این خودرو همچنین از یک صفحه نمایش بزرگ در مرکز داشبورد برخوردار است، خریداران این محصول در کنار این صفحه نمایش می‌توانند از یک مانیتور ثانویه برای تنظیمات بیشتر نیز استفاده کنند.

یک برش کشیده و نازک برای قسمت کولر و بخاری قرار داده شده است که جلوه قرار گیری چوب زیر خود را به مراتب افزایش می‌دهد. اگر تصویر را کمی بزرگ کنید متوجه طراحی بسیار زیبا، کلاسیک و در عین حال شیک و به روز قسمت کنسول و ضبط این ماشین می‌شوید.

با این که تصویری از قسمت پشتی این ماشین به دست طرفداران نرسیده است، اما شرکت هیوندای اعلام کرده این ماشین قرار است دارای سه ردیف صندلی باشد. این شاسی‌بلند جدید قرار است از یک سیستم رانش چرخ بسیار متفاوت نسبت به دیگر محصولات هیوندای داشته باشد.

این تمام اطلاعاتی بود که تا حالا به دست آمده است. اما از آنجا که زمان رو نمائی از این خودرو اواخر این ماه است باید انتظار اطلاعات بیشتری را در روز‌های پیش و رو داشته باشیم.

گفتنی است که فروش این خودرو قرار است ابتدا به صورت گسترده در کره جنوبی اتفاق بیفتد، مسئولین این شرکت قصد دارند، پس از عرضه کامل این محصول در سراسر کره جنوبی و دریافت بازخوردها، این خودرو را به بازار جهانی ارسال کنند. با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی مدیران این شرکت، انتظار می‌رود فروش جهانی Gensis GV۸۰ در اواخر سال ۲۰۲۰ اتفاق بیافتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها