کد خبر: ۱۲۴۲۹۲۸
فروشگاه دیجی حفاظ ; نمایندگی رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران

برای اینکه درباره شرکت هایک ویژن بیشتر بدانید، ابتدا شما را با بخشی از اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت و جایگاه آن در میان سایر تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان آشنا می کنیم.

شرکت هایک ویژن یک شرکت بسیار بزرگ با بیش از 26,330 هزار کارمند است. میزان درآمد این شرکت طبق آمار حدود 1.5 میلیارد دلار(سود سالانه) در سال 2018 تخمین زده شده است که نسبت به سال های قبل 32.95 درصد رشد داشته است.

هایک ویژن جزو 100 کشور برتر در زمینه تولید محصولات دیجیتال از طرف مجله فوربس در سال 2018 معرفی شده است.

با در اختیار داشتن بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در صنعت و همچنین نوآوری های مداوم، هایک ویژن توانسته تاکنون محصولاتی متنوع و در عین حال مقرون به صرفه شامل DVRهای ترکیبی ، NVR ها ، DVR های استندالون، ویدئو سرورهای دیجیتال، کارت های الکترونیکی با انواع کاربردها، دوربین های IP تحت شبکه با کیفیت تصویر بالا و دوربین های اسپیددام به بازار عرضه کند. هایک ویژن شرکتی پیشرو در بازار دوربین های مداربسته در جهان است.

این شرکت با بکارگیری امکانات پیشرفته خود توان طراحی و تولید محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته را در سطحی گسترده دارد.

برای مثال دوربین های توربو HD این شرکت با تکنولوژی HDTVI توانسته اند جایگزین مناسبی برای دوربین های آنالوگ قدیمی باشند. از این محصولات می توان در انواع کاربری ها مانند منازل، ادارات، سازمان ها، پارکینگ های بزرگ، پارک ها و سایر مکان های عمومی استفاده کرد.

مزایای دوربین های مداربسته هایک ویژن

  1. تنوع بالای محصولات:

هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این ویژگی ها کیفیت تصاویر، طراحی نوع و بدنه دوربین تا ویژگی های تصویری هوشمند را شامل می شود. این به این معنی است که می توان این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

  1. لنزهای با کیفیت:

لنزهای بکار رفته در محصولات هایک ویژن به ویژه محصولات IP آن دارای پوشش بهتری و زاویه دید گسترده تری هستند. بناربراین، این موضوع باعث می گردد تا به تعداد دوربین کمتری در سیستم مداربسته خود نیاز داشته باشید.

  1. قابلیت های پردازش تصویری:

اکثر سیستم های تحت شبکه هایک ویژن مجهز به نرم افزار های تجزیه و تحلیل تصویر پیشرفته ای هستند. این بدین معنی است که دیگر مجبور به صرف هزینه های اضافی برای خرید این نرم افزارها به صورت جداگانه نخواهید بود.

  1. رزولوشن بالا:

اغلب در محصولات تحت شبکه هایک ویژن به دلیل مگاپیکسل بالا، تصاویر دارای رزولوشن بالاتری خواهند بود. این امر همچنین باعث وضوح بیشتر تصاویر در زوم های بالا خواهد شد.

  1. استفاده آسان:

دوربین های هایک ویژن به نحوی طراحی شده اند که اطلاعات فنی خاصی برای استفاده از آن ها نیاز نیست.

  1. قابلیت ارتقا:

سیستم های هایک ویژن قابلیت ارتقا دارند. برای مثال چنانچه در ابتدای راه اندازی سیستم مداربسته خود از لحاظ مالی امکان خرید دوربین در تعداد بالا را ندارید می توانید در آینده دوربین های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنید و از این لحاظ دچار مشکل نخواهید شد.

  1. قیمت مناسب:

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که برای راحتی کاربران در محصولات هایک ویژن به کار رفته است و همچنین کیفیت و طول عمر آنها می توان گفت که از قیمت مناسبی برخورداراند. برای مثال دوربین های توربو HD هایک ویژن محصولاتی آنالوگ بیس هستند و چنانچه شما قصد تعویض سیستم آنالوگ قدیمی خود را داشته باشید می توانید با صرف هزینه های کمتری سیستم خود را با این محصولات جدید جایگزین کنید.

مزایای دیگر:

  • محصولات هایک ویژن دارای طیف گسترده ای از DVR های آنالوگ و DVR هایی است که قابلیت ساپورت دوربین های IP دارند، که قطعا می توانند تمام نیازهای یک سیستم امنیتی را برآورده کند.

  • با استفاده از یک رابط مشترک برای هر نوع مدل و ورژنی از DVR، تجربه کاربران از این محصولات حتی پس از ارتقاء سیستم خود، نیز عالی خواهد بود.
  • هایک ویژن نرم افزار iVMS را برای اکثر برنامه های کاربردی خود (خانگی و تجاری) فراهم کرده است.
  • هایک ویژن اپلیکیشن های مخصوص موبایل را برای مشاهده و کنترل تصاویر از راه دور ارائه کرده است. این نرم افزار ها از تمامی سیستم عامل های محبوب تلفن همراه پشتیبانی می کنند.
  • محصولات هایک ویژن از ادغام چندین تکنولوژی پیشرفته مانند تکنولوژی کدگذاری تصویر و صدای پیشرفته، تکنولوژی ذخیره سازی، تکنولوژی شبکه و تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می برند.
  • DVR های هایویژن می توانند هم به عنوان دستگاه ضبط کننده کار کنند و هم به سایر دستگاه ها برای ایجاد سیستم نظارتی جامع متصل گردند.
  • قیمت محصولات این شرکت تفاوت چندانی با محصولات ارزان و متفرقه ندارد. بنابراین انتخاب این محصولات را برای کاربردهای مختلف از جمله مسکونی، اداری، سازمانی، صنعتی و … آسان تر می کند.
  • تمامی محصولات هایک ویژن دارای لیست قیمت رسمی هستند که از طرف خود شرکت اصلی تهیه و ارائه می گردد. بنابراین کاربران کمترین نگرانی را در مورد صحت و پایداری قیمت های این محصولات در بازار خواهند داشت.
  • محصولات هایک ویژن در ایران توسط نمایندگی هایک ویژن دیجی حفاظ به فروش می رسند و دارای گارانتی معتبر هستند. (گارانتی تعویض برای تمامی محصولات برای دو سال)

فروشگاه دیجی حفاظ نماینده رسمی هایک ویژن در ایران می باشد در واحد امور نمایندگان ضمن توسعه و بهینه سازی شبکه خدمات ، عهده دار مسئولیت های زیر است :

  • رسیدگی به کلیه امور مربوط به نمایندگان از قبیل تخلفات نماینده ،تعلیق ویا حذف نمایندگی
  • رسیدگی به درخواست های متقاضیان اخذ نمایندگی

این واحد شامل بخش های زیر است :

  1. امورنمایندگان دوربین مدار بسته
  2. امورنمایندگان تجهیزات شبکه
  3. امورنمایندگان دستگاهای حضور غیاب
  4. امورنمایندگان خانه هوشمند
  5. ارزیابی

رضایتمندی مشتری :

  • رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
  • رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
  • رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی
  • رسیدگی به شکایات مشتریان اینترنتی

مرکز تماس:

مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه دیجی حفاظ در ساختاری مشتری مدار و خدمت محور جهت ارتباطی دو سویه با مشتریان راه اندازی گردیده است. این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده واستفاده از ابزارهای نوین ،در راه نیل به هدفی برتر به منظور اطلاع رسانی درساعات اداری همراه و پشتیبان شما در استفاده از انواع خدمات بوده است و از هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی در خصوص محصولات دیجی حفاظ ،دریغ نخواهد داشت.

این واحد به منظور انجام پاسخگویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفنی دیجی حفاظ ارتباط برقرار می کنند. مواردکلی که مشتریان بواسطه آن با این مرکز تماس می گیرند عبارتند از:

۱- درخواست اطلاعات فنی
۲-درخواست نصب دوربین مداربسته
۳-در خواست تعمیر دستگاه
۴- اعلام شکایت از نحوه عملکرد و برخورد نماینده و پرسنل
۵- اطلاع از نحوه قرعه کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی جهت پاسخگویی
۶- درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی های مجاز(خرید)
۷- در خواست اطلاعات جانبی
۸-پیگیری پرونده تشکیل شده بابت شکایت
۹- درخواست خرید
۱۰- اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاهای دوربین مداربسته.

روشهای ارتباط مشتری با نمایندگی هایک ویژن دیجی حفاظ

خریداران محترم جهت خرید محصولات هایک ویژن می توانند به فروشگاه هایک ویژن مراجعه کرده و از کد تخفیف 10 درصدی محصولات هایک ویژن استفاده نمایند. کد تخفیف : digihefaz2019hik

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن، پیام کوتاه،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند.

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ ، شماره فکس: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ )، پیامک: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ و یا آدرس ایمیل: info@digihefaz.com آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها