سریال‌های خوب و جذاب و جوان‌پسند به لحاظ ساختار و متن به‌شدت دقیق و حساب‌شده تولید می‌شوند و سازندگان حواسشان هست که کم نگذارند و در همه جزییات با درنظرگرفتن پایه‌های استاندارد تولید ناب پیش بروند.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۵۰

برای تولید سریالها و برنامه‌های خوب چیزی که خیلی مهم است مسائل مالی است که باید هزینه شود و ایرادی هم ندارد که تلویزیون برای تولید یک سریال خوب یا یک برنامه خوب هزینه کند؛ همه جای دنیا چنین است که برای بالا بردن دامنه مخاطب بر تولید سریالهای جذاب تمرکز می‌کنند و هزینه می‌کنند برای تولید خوب.
شما مطمئن باشید اگر برای متن و کارگردانی خوب هزینه کنیم، حتما سریال های ماندگاری خواهیم ساخت که مخاطب‌پسند باشد. نگارش یک متن خوب و منحصربه‌فرد نیاز به بودجه خوب دارد و نمی‌شود با حداقل‌‌ها متن خوب نوشت. همین طور است برای ساخت و کارگردانی خوب که باید هزینه شود. رما‌ن نویسی و کارگردان خوب داریم و فقط باید برایشان هزینه در خور انجام دهیم که بتوانند کاری باکیفیت بالا ارائه دهند. متاسفانه با این تورم لجام‌گسیخته‌ای که در جامعه داریم حل مشکلات مالی پروژه‌ها بسیار سخت شده و تولیدکنندگان هم مقصر نیستند چون واقعا بودجه کم است. با صرفه‌جویی و بودجه کم می‌شود کار متوسط ساخت ولی سخت است که کار خوب تولید کرد.در امور فرهنگی به‌نظرم باید قدری با دست بازتر هزینه کرد و در عوض آن صرفه‌جویی را در بخش‌های دیگر که شاید دردی از مردم هم دوا نکند، انجام داد.
خست به خرج دادن در تولید، کارها را بی‌کیفیت می‌کند و باعث می‌شود که مخاطبان نیاز خود را در مدیاهای دیگر جست‌وجو کنند و سپس به این مدیاهای غریبه عادت می‌کنند و کم کم از تلویزیون خودمان فاصله گرفته و با آن غریبه می‌شوند و این غریبگی برای ما به‌خصوص نسل جوان خوب نیست و نباید گذاشت نسل جوان از فرهنگ خودمان فاصله بگیرد.


مجید شهریاری

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها