از استراماچونی تکذیب، از استقلال تایید

منزوی و خلیل زاده به جام‌جم: او امروز عصر می‌آید

اگر امروز بعدازظهر آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال وارد تهران نشود، بی‌شک اوضاع برای کادر مدیریتی این باشگاه پیچیده‌تر خواهد شد. چند روزی است که هواداران استقلال سرگیجه گرفته‌اند و نمی‌دانند چه‌کسی راست می‌گوید؟ استراماچونی یا باشگاه.
کد خبر: ۱۲۴۲۴۳۵

بعد از آن‌که مسؤولان باشگاه استقلال اعلام کردند پول این مربی واریز شده و دیگر مشکلی وجود ندارد و او می‌تواند به ایران بازگردد، شنبه‌شب استراماچونی بیانیه کوتاهی روی صفحه رسمی همسرش منتشر کرد. مربی ایتالیایی در این بیانیه نوشت از وضعیت خسته شده و از این لحظه سرمربی استقلال نیست. او گلایه کرد که مسؤولان اسنادی درباره پرداخت پول او منتشر کرده اند ولی در حقیقت پولی به حسابش ریخته نشده است.
با وجود تکذیب استراماچونی، اما مسؤولان استقلال همچنان روی نظرات قبلی خود هستند و می‌گویند این مربی ایتالیایی امروز پولش را دریافت می‌کند و به ایران بازمی‌گردد. روز گذشته کامران منزوی، عضو هیات مدیره این باشگاه به روزنامه جام‌جم گفت: «آقای خلیل‌زاده به ترکیه رفت و کارها را انجام داد در این باره صحبت کرد، اما طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم، پول به دست سفارت ایران در ایتالیا رسیده. همان‌طور که می‌دانید بانک‌های ایتالیایی روز شنبه و یکشنبه تعطیل هستند و از روز دوشنبه فعالیت خود را شروع می‌کنند. سفارت اعلام کرده امروز صبح پول به حساب این مربی واریز می‌شود. بنابراین مشکلی وجود ندارد و ان‌شاءا... او بعد از ظهر وارد ایران خواهد شد.»
روز گذشته اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره و سرپرست باشگاه استقلال هم در گفت‌و‌گو با جام‌جم همین حرف‌ها را به زبان آورده بود. او دیروز صبح هم از ترکیه به ایران بازگشت و مستقیم راهی شمال ایران شد تا بتواند به وضعیت همسر بیمارش رسیدگی کند. او دیروز به محض ورود به ایران گفت: «ما تمام اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم. مبلغ قابل توجهی هم برای این مربی جور کردیم و به ترکیه بردیم تا در ایتالیا به دستش برسد. یعنی از بابت ما مشکلی وجود ندارد و انتظار داریم ان‌شاءا... با انتقال پول به حسابش، امروز عصر وارد ایران شود. همه مشکلات مربوط به همان انتقال پول بود که با کمک مسؤولان و همین‌طور سفارت ایران در ایتالیا، راه‌حلی برای انتقال پول پیدا کردیم.»
آیا استراماچونی واقعا می‌آید؟
اما در باشگاه استقلال یک نگرانی عمده وجود دارد؛ این‌که استراماچونی اگر پول را بگیرد می‌آید یا نه؟ امروز عصر مشخص خواهد شد آیا اصلا پول به حساب او رفته و اگر به حسابش رفته، این مربی ایتالیایی واقعا به ایران می‌آید یا نه؟ آنها که بدبین هستند، می‌گویند او قصد دارد مثل ویلموتس رفتار کند. این مربی بلژیکی حتی با وجود آن‌که همراه دستیارانش دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرد، ولی باز هم روی فسخ‌قراردادش پافشاری کرد و یک طرفه از ایران جدا شد. این جدایی احتمالا برای ایران غرامت سنگینی هم خواهد داشت. این نگرانی درباره استراماچونی هم وجود دارد. از سویی رفتار این مربی ساعتی قبل از بازی شاهین بوشهر هم انتقاداتی به همراه داشته است. او بیانیه‌ای را به زبان انگلیسی، ولی با ترجمه فارسی آن هم روی اینستاگرام همسرش منتشر کرد که شائبه دخالت یک ایرانی در ماجرا را تایید کرد. باشگاه اعتقاد دارد یک فرد ایرانی به استراماچونی خط می‌دهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها