پسر 12 ساله که بعد از یافتن گوشی آیفون یکی از سرکلانترهای تهران آن را به برادرش هدیه داده بود، فکر نمی کرد خانواده‌اش را به دردسر بیندازد.
کد خبر: ۱۲۴۲۴۲۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 25 آبان امسال یکی از سرکلانترهای تهران که برای برخورد با اغتشاشگران به یکی از محله‌های پایتخت رفته بود، ناگهان متوجه شد گوشی آیفونی که همراه داشته مورد سرقت قرار گرفته است. در ادامه با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران شکایتی مطرح کرد. در این مرحله پرونده‌ای نزد میثم حسین‌پور، دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شد و با دستور وی تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این ماجرای سرقت ادامه پیدا کرد. سرانجام با گذشت نزدیک به یک ماه، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، سیمکارت یک زن در گوشی سرقتی فعال شده است. خانه این زن در یکی از محله‌های شرق تهران شناسایی شد و ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند این زن سیمکارت را به پسرش داده و از ماجرای گوشی سرقتی خبر نداشته است. همچنین ماموران در بازرسی از خانه، 21 دستگاه گوشی تلفن‌همراه که در کمدخانه پنهان شده بود را همراه گلوله‌های ساچمه‌ای پیدا کردند. در جریان تحقیقات پلیسی، شوهر میانسال و پسرجوان این زن که در خانه حضور داشتند، بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا پسر جوان به دادیار پرونده گفت: شامگاه 25 آبان بود که برادر 12 ساله‌ام تعدادی گلوله‌های ساچمه‌ای را همراه گوشی تلفن همراه آیفونی به خانه آورد و گفت که آنها را پیدا کرده است. من هم گوشی را از او گرفتم، سیمکارت را بیرون انداختم و سیمکارت مادرم را در آن انداخته و استفاده کردم. نمی‌دانستم این گوشی متعلق به یک مامور پلیس است.
در ادامه تحقیقات قضایی، پدر میانسال متهم که بازداشت شده بود نیز به دادیار پرونده گفت: نقاش خودرو هستم. 21 گوشی تلفن‌همراهی که در خانه‌ام پیدا شده را از یک تعمیرکار گوشی به جای هزینه نقاشی خودرویش گرفتم.
با دستور قضایی این پدر و پسر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای مشخص شدن صحت ادعایشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها