دستگیری افرادی که قصد تغییر نتایج بازی ها را داشتند

انهدام یک باند فساد در فوتبال

نتیجه تحقیق و تفحص مجلس اعلام شد

احضار چند مربی و مدیر به دادگاه

مجلس شورای اسلامی از سال 1396 گزارش تحقیق و تفحص خود را درباره فساد در فوتبال آغاز کرد. بعد از نزدیک به دو سال این گزارش کامل و به شعبه نهم بازپرسی دادسرا رفت.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۷۳

این گزارش بیشتر روی فعالیت‌های اقتصادی و مالی دو باشگاه زوم کرد. همچنین درباره عملکرد بعضی مدیران، مربیان و همینطور دلالان بررسی‌های دقیق صورت گرفت.
خبرنگاران و اهالی رسانه هم از این تحقیق مصون نماندند و پای عده‌ای از آنها هم به پرونده باز شد. حالا خبرهای تکمیلی‌تر حکایت از آن دارد که ظرف هفته‌های آینده بیش از 30 چهره ورزشی یا مرتبط به ورزش باید در شعبه نهم بازپرسی دادسرا تهران حاضر شده و بابت تخلفاتی که داشته اند توضیح دهند. یکی از نمایندگان مجلس هم در گفت‌وگو با جام‌جم درباره جزئیات این پرونده گفت: «تا زمانی که موضوع در دادسرا مطرح و علنی نشده است، اجازه نداریم اسم کسی را بیاوریم. ولی نزدیک به 37 نفر در این پرونده تحقیق و تفحص باید پاسخگو باشند. چند مربی، چند مدیر و چند بازیکن از جمله آنها هستند. بعضی پیشکسوتان فوتبال هم درگیر پرونده شده‌اند. تعدادی از اهالی رسانه هم باید در دادگاه حاضر شوند.»
روز گذشته قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو فراکسیون ورزش هم این احضارها را تایید کرد و در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما گفت: «گزارش این پرونده مرداد 96 در مجلس ارائه و اصل آن در قالب شش جلد پرونده که 1370 صفحه سند هم ضمیمه آن است توسط کمیسیون اصل 90 مجلس تهیه و به قوه قضاییه ارسال شد و اکنون در شعبه نهم بازپرسی دادسراست. در این پرونده به موضوعات مختلفی اشاره شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها