مرد جوان که با فریب دختر نوجوان، به بهانه نجات خانواده اش از دست اجنه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در جلسه دادگاه، منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 23 دی سال 97 دختر نوجوان 17 ساله به نام غزل همراه مادر و پدرش با مراجعه به کلانتری صادقیه، شکایت خود را از شوهرخاله‌اش با ادعای آزار و اذیت مطرح کرد.
مادر غزل به ماموران گفت: مدتی بود که می‌دیدم غزل رفتارهای عجیبی دارد. ورد می‌خواند و به آب فوت می‌کرد و نخ به پارچه گره می‌بست.امروز به من گفت شوهر خواهرم به نام فرزین، از او خواسته این کارها را انجام دهد تا از آزار و اذیت از ما بهترون در امان باشد و با همین حرف‌ها او را فریب داده و به خانه‌شان کشانده و مورد آزار قرار داده است. غزل در تکمیل حرف‌های مادرش گفت:فرزین به من گفته بود چند جن در استخدام او هستند و حالا آنها می‌خواهند پدر و مادرم را با چاقو تکه تکه کنند و تنها راه برای خلاصی از دست آنها این است که با او رابطه داشته باشم تا اجنه به استخدام من هم در بیایند و با خانواده‌ام کاری نداشته باشند.
بعد از شکایت غزل و خانواده‌اش، متهم دستگیر شد و اتهامات خود را انکار کرد و گفت: همه حرف‌های این دختر ساختگی است. من اتهامم را قبول ندارم.
در ادامه اقوام غزل شهادت دادند که فرزین اهل خرافات و سحر و جادوست و پزشکی قانونی در گزارش خود تعرض به دختر نوجوان را رد کرد، اما آزار و اذیت او را مورد تایید قرار داد.
روز گذشته متهم و شاکی در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران مقابل قاضی قرار گرفتند و غزل گفت: من از فرزین خواستم لپ‌تاپم را تعمیر کند. او گفت از اجنه می‌خواهد این کار را برایم انجام دهند. بعد گفت الان به اجنه دستور می‌دهم بسته قرص را از روی کابینت پایین بیندازند.نمی دانم چطور شد قرص پایین افتاد و من باورم کردم کار اجنه است. او وقتی فهمید حرف‌هایش را باور کرده‌ام، سوءاستفاده از مرا آغاز کرد. من برای نجات جان پدر و مادرم تن به خواسته او دادم.
در ادامه متهم در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. مدتی قبل غزل به من گفت در گروه تلگرام با افرادی آشنا شده که سحر و جادو به او آموخته‌اند. وقتی مادرش متوجه وردخوانی او شد، من را متهم کرد. این بلا را رابطه‌های مجازی‌اش سر او آوردند و به من ربطی ندارد.
با شکایت دختر نوجوان و دفاع متهم، رای دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها