رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از 29 دی ماه از سر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۱۲
لیگ برتر والیبال از 29 دی دوباره استارت می‌خورد

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته جلسه‌ای در فدراسیون والیبال برگزار شد تا مربیان تیم‌های لیگ برتری درخصوص برنامه‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تصمیم‌گیری کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اردوهای تیم ملی والیبال برای حضور در انتخابی المپیک از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و به همین دلیل قرار شد بازی‌های لیگ برتر تعطیل شود.

منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره خروجی جلسه روز گذشته اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و در نهایت مقرر شد مسابقات از 29 دی ماه آغاز شود؛ البته در این بین اگر تیمی با توجه به شرایطش تمایل به برگزاری بازی داشته باشد می‌تواند به سازمان لیگ اعلام کند تا ما شرایط را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: طبق صورتجلسه‌ای که در پایان تمام مربیان تیم‌های لیگ برتری هم امضا کردند، مقرر شد مرحله پلی‌آف لیگ امسال در فروردین ماه برگزار شود. بر این اساس مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا آخر فروردین ماه 1399 ادامه پیدا خواهد کرد.

پورحسن درمورد معرفی نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که 29 فروردین ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: یا قهرمان فصل گذشته به مسابقات خواهد رفت و یا اینکه نماینده‌ای در آسیا نخواهیم داشت. واقعیت این است که هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده است.

مسابقات انتخابی المپیک از 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها