فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان از هفتم آذر ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۳۹۷۲۷
دختر گزارشگر بسکتبال، ستاره لیگ برتر والیبال (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، در آغاز هفته نخست فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان شاهد برگزاری سه دیدار بودیم. در یکی از این بازی‌ها و در تهران، تیم تازه‌وارد اکسون به لیگ برتر به دیدار تیم هیئت فارس رفت و موفق شد 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد. اکسون در این بازی 25 بر 17 ، 25 بر 18 و 25 بر 16 پیروز شد و گام اول را در لیگ برتر محکم برداشت. یکی از ویژگی های دو فصل اخیر لیگ برتر والیبال بانوان ایران است که حالا ستاره های جدیدی می درخشند، ستاره هایی که رده سنی آنها از 15 سال شروع می شود و تا 22 سال هم می رسد.

یکی از آنها سها ابوالحسنی است، بازیکنی که فرزند یک گزارشگر بسکتبال است! او در همین تیم اکسون بازی می کند.

سُها ابوالحسنی پاسور جوان تیم اکسون که در این بازی درخشش خوبی داشت بعد از بازی گفت:« تیم ما بعد از نایب قهرمانی در لیگ یک وارد لیگ برتر شد و خدا را شکر که بازی‌های امسال را با برد شروع کردیم. امسال چند بازیکن باتجربه و جوان به تیم اضافه شدند. زینب گیوه کاپیتان تیم ماست که از ملی‌پوشان سابق است. نجمه عابدیان، مرجان صادقی و نگار کاظمی هم از بازیکنان باتجربه تیم هستند. در کنار این بازیکنان زهرا رضایی با 15 سال سن پشت خط زن تیم است».

ابوالحسنی که با تیم امید اکسون در بازی‌های امیدهای تهران هم پاس می‌دهد و دانشجوی ترم ششم تربیت بدنی در دانشگاه تهران است درباره سابقه خودش در والیبال تهران و ایران گفت: « من از 8 سالگی زیر نظر مادرم، اورانوس احمدی کار می‌کنم. وی سالها سرمربی دانشگاه آزاد در لیگ برتر بود و یک فصل من برای دانشگاه آزاد بازی کردم. ابتدا اسپوکر بودم اما بعد از مصدومیتم پاسور شدم و الان پاسوری را خیلی دوست دارم. مادرم با اکسون از لیگ یک شروع کرد و امسال با این تیم در لیگ برتر مدعی است».

لیگ برتر با 9 تیم آغاز شده است و تیم‌ها پنجشنبه‌ها بازی دارند. سُها ابوالحسنی درباره مدعیان این فصل گفت:«تیم ما تازه وارد است اما مسئولان باشگاه به ویژه آقای مُلک‌آرایی مدیر گروه بین‌المللی اکسون خیلی زود اعتماد ما را جلب کردند. تنها تیمی هستیم که از نظر روحی و روانی آرامش داریم. خیلی راضی هستیم. باشگاه خیلی سریع توانست همه امکانات را برای ما فراهم کند. تیم‌های سایپا، پیکان، باریج اسانس و ذوب‌آهن هم اوضاع خوبی دارند و رقابت این تیم‌ها برای قهرمانی است».

سها ابوالحسنی فرزند وحید ابوالحسنی گزارشگر و کارشناس بسکتبال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها