ویلموتس خوب می داند دیگر با فوتبال ایران کاری ندارد اما به شدت در پی این است که با دست های کاملا پر از فوتبال ایران خارج شود.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۶
ویلموتس را سرمربی تیم سن ترویدن بلژیک بدانید!

به گزارش جام جم آنلاین ، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی تیم سن ترویدن بلژیک قرار دارد، این خبری است که سایت فوتبال 24 فرانسه می دهد.

ویلموتس موقعیتی به شدت متزلزل در فوتبال ایران دارد. در واقع دو شکست پیاپی مقابل بحرین و عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا اخبار زیادی در رابطه با اخراج این مربی به گوش برسد. ویلموتس نتوانسته توقعات را برآورده کند و نه تنها چنین کاری نکرده که به شدت موقعیت فوتبال ایران را برای سومین صعود پیاپی به جام جهانی به شدت به مخاطره انداخته است.

او دیگر در تیم ملی فوتبال ایران کاری ندارد و اگر تا امروز خبر اخراج او منتشر نشده به این دلیل است که فدراسیون فوتبال در حال آخرین رایزنی ها با این مربی جهت مسائل مالی فسخ قرارداد اوست. اکنون هم که شنیده می شود او سرمربی بعدی تیم سن ترویدن بلژیک است، تیمی که همین دو روز پیش دو گل از کاوه رضایی خورد.

ماریک بریس سرمربی قبلی تیم سن ترویدن به تازگی به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم از سوی مدیر ژاپنی این باشگاه برکنار شده است و حالا هواداران این تیم پرطرفدار و مطرح بلژیکی در انتظار انتخاب سرمربی جدید قرار دارند.

ویلموتس 50 ساله پنج ماه پیش کار خود را در تیم ملی فوتبال ایران آغاز کرد و همان زمان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای او را مربی اخلاق مداری معرفی کرد که به برترین مربی خارجی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران تبدیل می شود. اما به فاصله گذشت پنج ماه از آن زمان برترین مربی تاریخ تیم ملی با همین تیم، دو شکست متوالی مقابل بحرین و عراق در مقدماتی جام جهانی ثبت کرده و علاوه بر آن در تمام روزهای اخیر تلاش کرده تا به بهترین شکل ممکن از لحاظ مالی با فدراسیون فوتبال ایران قطع همکاری کند.

ویلموتس پیش از پیوستن به تیم ملی ایران یک مربی بیکار بود. مدت ها بود در جایی مربی گری نکرده بود و پیش از آن هم تجربه درخشانی در امور مربی گری در رده ملی نداشت.

ویلموتس در تیم های ملی فوتبال بلژیک و ساحل عاج نیز پیش از این هیچ دستاوردی نداشت. او پیش ازاین هم سابقه مربی گری در سن ترویدن هم دارد، تیمی که در اوج بحران هم حاضر نشد به سراغ مربی سابق خود برود. اما ویلموتس به لطف حضور در ایران و انعقاد یک قرارداد سه و نیم میلیون یورویی دوباره روی بورس آمد و حالا دوباره همان سن ترویدن مشتری او شده است.

نکته جالب اینجاست که هواداران تیم سن ترویدن نسبت به بازگشت این مربی به باشگاه روی خوش نشان داده اند.

ویلموتس به هر حال به زودی از تیم ملی فوتبال ایران جدا خواهد شد و این هم اصلا اهمیتی ندارد که به چه تیمی می خواهد برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها