برانکو ایوانکوویچ خوب شرایط فوتبال ایران را می شناسد. او می داند که مطرح کردن غیرمنطقی ترین درخواست ها در فوتبال ایران هیچ اشکالی ندارد و حتی می‎تواند پاسخ مثبت هم بگیرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۳۵
درخواست شگفت انگیز برانکو از فدراسیون فوتبال!

به گزارش جام جم آنلاین ، سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با قرارداد این فدراسیون با برانکو همچنان دوپهلو صحبت می کند چه برسد به اینکه بخواهد درباره برخی از خبرهای عجیب پیرامون همین مربی هم صحبت کند و بگوید او چه شرط و شروط هایی برای تیم ملی بحران زده ایران گذاشته است.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی اخراجی تیم الاهلی نه تنها درخواست ها و آپشن های متعددی را از فدراسیونی ها میخواهد بلکه اکنون یک خواسته دیگر هم دارد. او می خواهد بدهی اش از سوی باشگاه پرسپولیس هر چه سریع تر پرداخت شود حتی اگر فدراسیون برای حل این مشکل مجبور شود دست به جیب شود و چنین مبلغی را بپردازد. چنین خبری واقعا شگفت انگیز است. کدام مربی در فوتبال جهان طلبش از یک باشگاه را از جای دیگری مطالبه می کند؟ این کروات خوب می داند در ایران چه خبر است بنابراین اصلا تعارف ندارد!

برانکو حدود 900 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد و برای او خوشایند نیست در حالی که از یک باشگاه ایرانی طلب دارد دوباره با فوتبال ایران بخواهد همکاری کند!

البته اینکه برانکو طلبش از باشگاه پرسپولیس را از فدراسیون فوتبال می خواهد بسیار عجیب است و عجیب تر از آن این است که فدراسیون فوتبال بخواهد زیر بار چنین شرطی برود. پیش از این نیز یک منبع آگاه به جام جم آنلاین گفته بود که فدراسیون قبول کرده مبلغ مالیات این مربی را هم بپردازد که این هم یکی دیگر از شروط نوبرانه فوتبال ایران به شمار می آید.

برانکو ایوانکوویچ در صورت انعقاد قرارداد با فدراسیونِ پنج ستاره و البته بدون پشتوانه مالی ایران یکی از گران ترین مربیان فوتبال جهان در رده ملی می شود چرا که بیش از 3 میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

به هر حال اگر چیزهایی که در رابطه با قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال ایران گفته می شود صحت داشته باشد واقعا باید تاسف خورد. در اینصورت بدون هیچ اغراقی باید گفت فدراسیون فوتبال یکی از بدترین قراردادهای تاریخ خودش با یک مربی خارجی را انعقاد کرده است.

فدراسیون فوتبال هنوز با مارک ویلموتس فسخ نکرده است. امروز و دیروز رسانه های متعددی در آلمان و بلژیک خبر از فسخ قرارداد این مربی داده بودند. واقعیت این است که ویلموتس بیشتر در معرض اخراج شدن قرار دارد تا اینکه فدراسیون بخواهد قرارداد را فسخ کند. در هر صورت او مبلغی از قراردادش را می گیرد. او حدودا سه و نیم میلیون یورو با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد بسته است البته آنطور که جسته و گریخته شنیدیم ممکن است در هنگام فسخ بخواهد با فدراسیون فوتبال ایران بر سر مسائل مالی راه بیاید و به اصطلاح تخفیف بدهد، چیزی که اصلا با روحیات برانکو جور درنمی آید. برانکو درست برعکس ویلموتس اهل تخفیف دادن نیست و این موضوع را از طریق وکیلش به اطلاع باشگاه پرسپولیس هم رسانده است. البته ویلموتس حتی با تخفیف هم به فوتبال ایران از لحاظ مالی خسارت زیادی است چه برسد به اینکه بخواهد تخفیف هم ندهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها